MechWarrior Online
-
#5541
@Nagydög: Nem tudom, lehet, hogy amikor újra próbáltam, csak én kerültem olyan csatába, ahol max. basic mech-eken volt MG és AC/2.
Nekem a fő bajom a stack-elős hőháztartás megoldásával, hogy nem a problémát orvosolja, hanem inkább egy nyakatekert módon létrehozott büntetésről. Elviekben a hardpoint rendszer feladata lenne az, hogy a Mech-ek konfigurálhatóságát korlátozza. E mellett van még ugye a tömeg és a slot-rendszer korlátozása, plusz a heat-system. Erre most a heat-systembe beépített büntetéssel akarják orvosolni a nagy Alfa sebzés problémáját. Amivel az a probléma, hogy már így is a páncélzat kapott egy brutális bónuszt, hogy ne arról szóljon a játék, hogy ki találja el előbb a játékot (nem tudom mennyire emlékeztek, de sem az MW2-ben, sem az MW3-ban, és az MW4-ben nem voltak ilyen strapabíróak a Mech-ek).
Meg lehetne a problémát ezer más megoldással oldani (például a nagy alfa sebzésre kiépíthető alváltozatok brutális felárral és javítási költséggel lehetnének csak elérhetőek), de mégis egy ilyen megoldás mellett döntöttek. Aztán az MM-ben ezt is lehetne súlyozni, például...
Engem ez zavar.
@Staradder: Mondasz valamit, számomra egyszerűen nem vonzó most az MWO, mert a játékélményt ezer dolog rombolja, és hiába a plusz Mech és a plusz pálya, meg a finomhangolt balance, nincs az, ami motiváljon. Van egy Medium (a szerencsétlen, és közel használhatatlan Alapító Púpos) és három Assault Mech-em, de nem látom milyen előrelépés lenne a játékban. Töltsem fel a skill boxokat? Hurrá...
Ezt a játékot a frakciós hadviselés tudná éltetni, de arról nem hallunk már hosszú ideje semmit...