MechWarrior Online
-
#54
nomeg a battlearmorokat se felejtsük el, tudtommal mw:ll-ben betölthetjük a ba-k szerepét is ( illetve egyéb bokorugrókét), ez eddig egy mechwarrior gameben se volt benne...
Az MW2-ben volt emlékeim szerint egy darab Elemental armouros küldetés, de inkább csak érdekességnek.
modeleket nem lehetne szintén valahogy modulárisan megoldani? legalább valamilyen szinten? ugyan nem értek ilyesmihez de hogy pl a mech "csonk" az alap és arra a megfelelő fegyver model-t aggatja rá pl..., nekem nem tünik ez a modszer annyira sci-finek, bár lehet ez engine szinten kéne hogy megoldott legyen :/
Meg lehetne, csak hogy néz ki? A játék velejét a szépen kinéző Mech-ek adják. Az eredeti világ-lore szerint a Mech-ek kusztomizálása az Omnimech-ek előtt leginkább csak a gyárban volt elképzelhető, ott gyakorlatilag eleve más felszereléssel gyártották a Mech-eket.
Ez a gond vele, az Archer azért Archer, mert két nagy LRM van a vállaiban, a Catapult szintén. A Rifleman két kezén van az összes fegyvere, lézerek és AC/5-ösök. A Hunchbacknak pedig a jobb oldalán van egy (közepes Mech-hez képest hatalmas) AC/20-asa, és emiatt néz ki úgy, mintha púpos lenne - innen a neve. Ha szabadon átszerelheted a fegyvereket, akkor ezek okafogyottá vállnak, és effektíve nem lesz különbség két azonos tonnájú Mech között a játékos szempontjából.
Egy 20 Locust és egy 20 tonnás Wasp között nincs különbség, csak a külső, ha megadhatod mekkora fúziós reaktor legyen benne (milyen gyors legyen ezáltal), milyen fegyverzete legyen, és a többi.
A 3025-ös világban ezért minden tonna osztályban (20-tól 100-ig 5 tonnás lépésekkel) 2-3-4 különböző Mech volt. Ezért voltak különbségek a Mech-ek között.