MechWarrior Online
  • Zopl
    #5050
    A játékstílusod adja meg, h jó-e az Atlas neked, vagy nem. :)
    Én azt szoktam mondani, h a kezdők inkább medium Mech-ekkel indítsanak, de azoknál meg sokaknak az a baja, h

    nem ütnek elég nagyot.

    Az Atlas szinte mindig elsődleges célpont mindenkinek (a D-DC meg főleg) , a kicsiknek meg általában könnyű

    préda, ha nincs Streak. Igazából tanuld meg kijátszani és akkor élvezni fogod bármelyiket.


    Assault-okhoz pár gondolat (egyéni vélemények):

    -XL motor felejtős (szinte minden csatában leesik valamelyik oldal torso és akkor még ütsz is és be is tudod

    fejezni a csatát)

    -upgrade-k közül struktúra vagy armor (a kettő együtt nemigen fér fel a rengeteg fegyver miatt)

    -Double Heat Sink ritkán kifizetődő (speciális Laser-es fittek kívánják csak és némelyik Stalkerre felmegy 25

    -30 Single HS is - ami DHS-el 50-60 slot :) )

    -Artemis inkább csak LRM-Boat-oknak kell (Boat mint fogalom itt: ezek azok az egyféle fegyverre épülő fittek

    amik egy bizonyos távon szétrúgnak mindent, de általában egyedül nem élnek sokáig :) LRM, LASER meg PPC Boat-

    okat látni főleg - az lrm közelre nem jó a laser meg a kicsik ellen. Nem akartam flame-et indítani!

    -az Atlasnál általában érdemes kihasználni minden egyes fegyver slot-ot valahogy. Észben kell azért tartani,

    hogy egy lézerrel nem oda kell célozni, mint egy ballisztikus fegyverrel vagy PPC-vel - mert a lövedéknek van

    sebessége. Ha nem bízol a kiséretben vigyél STREAK-et a Light-ok miatt.

    -D-DC-re kötelező az ECM.

    -a COMMAND MODULE-nak egyenlőre nincs értelme.

    -ha van fent LRM, de viszel közelharci fegyverzetet is, a hőképződést (amit a MECHBAY kiír) külön szoktam

    nézni, mert közelre nem lövök rakétával, messzire meg nem használom a MEDLAS-t.