MechWarrior Online
-
Zopl #5050 A játékstílusod adja meg, h jó-e az Atlas neked, vagy nem. :)
Én azt szoktam mondani, h a kezdők inkább medium Mech-ekkel indítsanak, de azoknál meg sokaknak az a baja, h
nem ütnek elég nagyot.
Az Atlas szinte mindig elsődleges célpont mindenkinek (a D-DC meg főleg) , a kicsiknek meg általában könnyű
préda, ha nincs Streak. Igazából tanuld meg kijátszani és akkor élvezni fogod bármelyiket.
Assault-okhoz pár gondolat (egyéni vélemények):
-XL motor felejtős (szinte minden csatában leesik valamelyik oldal torso és akkor még ütsz is és be is tudod
fejezni a csatát)
-upgrade-k közül struktúra vagy armor (a kettő együtt nemigen fér fel a rengeteg fegyver miatt)
-Double Heat Sink ritkán kifizetődő (speciális Laser-es fittek kívánják csak és némelyik Stalkerre felmegy 25
-30 Single HS is - ami DHS-el 50-60 slot :) )
-Artemis inkább csak LRM-Boat-oknak kell (Boat mint fogalom itt: ezek azok az egyféle fegyverre épülő fittek
amik egy bizonyos távon szétrúgnak mindent, de általában egyedül nem élnek sokáig :) LRM, LASER meg PPC Boat-
okat látni főleg - az lrm közelre nem jó a laser meg a kicsik ellen. Nem akartam flame-et indítani!
-az Atlasnál általában érdemes kihasználni minden egyes fegyver slot-ot valahogy. Észben kell azért tartani,
hogy egy lézerrel nem oda kell célozni, mint egy ballisztikus fegyverrel vagy PPC-vel - mert a lövedéknek van
sebessége. Ha nem bízol a kiséretben vigyél STREAK-et a Light-ok miatt.
-D-DC-re kötelező az ECM.
-a COMMAND MODULE-nak egyenlőre nincs értelme.
-ha van fent LRM, de viszel közelharci fegyverzetet is, a hőképződést (amit a MECHBAY kiír) külön szoktam
nézni, mert közelre nem lövök rakétával, messzire meg nem használom a MEDLAS-t.