MechWarrior Online
  • Paladin
    #4314
    Light mechekkel egyrészt az a bajom, amit Torzi mond, hogy mindegy a térdig érő sziklás terep, akkor is gond nélkül rohan száznegyvennel.

    Másrészt nem az zavar, h nehéz eltalálni, hanem az, hogy ahhoz képest mennyit kibír a páncélja.
    Levezetem a problémát:
    meg kellett ugye csúnyán növelni a páncél értékeket, hogy működőképes legyen a játék (az ok nyilvánvaló, a játékos tud célozni, táblásban random hová megy a találat.)
    Viszont táblásban egy rohangáló kis mechet nem annyival nehezebb eltalálni, mint itt a szimulációban az élő játékosnak.
    Szóval értitek - egyforma arányban nőtt a páncélja minden mechnek a tábláshoz képest, viszont a találat nehézsége nagyobb arányban nőtt a lightokkal szemben - ezért borulnak a táblásban már szépen belőtt mechek közötti erőviszonyok.