MechWarrior Online
-
#4291
Lehet vitatkozni vele, de azt már Paul Inouye is megmondta ezerszer, hogy a táblás játék a bázis, de nem haboznak megváltoztatni azokat a szabályokat, hogy ha a játékélmény azt kívánja meg. Ez egy Mech-szimulátor, nem pedig táblás játék. Az előbbi a Mech-ek vezetéséről szól, utóbbi a taktikázásról...
Az elején én is vakartam a fejem arra, hogy duplázták a páncélzati értékeket, de be kell látni, hogy e nélkül a játék egyszerűen túl gyors halállal járna, effektíve egyetlen Gauss fejlövés elég lenne bárkinek, sőt, még egy Medium Mechet is vaporizálni lehetne egy dupla Gauss vagy tripla PPC fegyverzettel. A táblás játéknál ez nem akkora gond, mert ugye ilyenkor jellemzően még van három másik Mech-ed (vagy akár egy tucat, függően attól, milyen csatát játszik az ember), de itt ugye nem így néz ki a játék.