MechWarrior Online
-
#4243
A PGI frissitette a "mi várható" listáját, és egyben magyarázzák a bizonyítványukat is. Elismerik, hogy a korábban megadott időpontokat nem tudják tartani, sajnos ilyen az élet, ember tervez, isten végez. Emiatt úgy döntöttek, hogy a nagyobb rizikójú tartalmakat hátrább sorolják a prioritásoknál, vagyis később kerülnek bele a játékba. Hogy valahogy javítsanak az élő szerverre kerülő tartalmak minőségén, új tesztszervereket lőnek fel, és igyekeznek mindent megtenni, hogy már ott felfedjék a lehetséges problémákat - ezzel együtt megjegyzik, hogy egyes hibajelenségek csak az éles szerveren tűntek fel...
*Álcafestés
Céldátum: November 27.-e (ez 100%)
Állapot: Stabil / Tesztelés alatt
Megjegyzés: A bugokat írtják éppen
Az álcafestések és minták leosztása:
+November 27.-én:
Álcafestés:
-Dazzle
-Phranken (csak Cataphract)
Színek:
-Erdei rejtőszín
-Városi rejtőszín
-Tengeri rejtőszín
-Téli rejtőszín
-Hegyvidéki rejtőszín
-Alap színséma
-Phraken (?)
Pilótafülke jóságok:
-Hula Girl (hawaii fűszoknyás baba)
-Gazeller dobóhajó
-Fegyver
-Frakciós zászló
+December 4.-én:
Álcafestés:
-Városi törmintás (?)
Pilótafülke jóságok:
-Karácsonyi
+December 11.-én (nem teljes lista)
Álcafestés:
-Phraken (a maradék mechnek)
Pilótafülke jóságok:
-A Piranha Hunt 2012 emlékérem
+December 18.-án (nem teljes lista:
Álcafestés:
-Erdőmintás
Pilótafülke jóságok:
-További karácsonyi dolgok
*Prémium aktiváció
Céldátum: November 27.-e (ez 100%)
Állapot: Stabil / Tesztelés alatt
Megjegyzés: Nincs
*Nyafogós Betty (részleges)
Céldátum: November 27.-e (ez 100%)
Állapot: Stabil / Tesztelés alatt
Megjegyzés: Csak részlegesen még, nincs meg az elindulás (power up) rész.
*ECM
Céldátum: December 6.-a (60%)
Állapot: Játéktesztelés alatt, további finomhangolás
Megjegyzés: A balanceon dolgoznak, ahogy most kinéz, csak bizonyos Könnyű vagy Közepes mech-re lehet csak szerelni (hasonló lesz a megoldás, mint a Jump Jeteknél).
*Conquest játékmód
Céldátum: December 4.-e (50%)
Állapot: Játéktesztelés alatt, további finomhangolás
Megjegyzés: Balance szükséges, a HUD-ot fejleszteni kell hozzá
*Matchmaking 2. fázis
Céldátum: December 4.-e (80%)
Állapot: A felhasználói felületen dolgoznak
Megjegyzés: nincs
*Matchmaking 3. fázis
Céldátum: December vége / Január eleje
Állapot: Fejlesztés alatt
Megjegyzés: Elviekben kész, a tesztelése hamarosan elkezdődik
*Harci teljesítmény pontozása
Céldátum: Nincs
Állapot: A működési elvét kidolgozták
Megjegyzés: A végleges Matchmaking rendszer alapja, és a játékosokat sorolja be majd a teljesítményük alapján.
*Játék kezelőfelület átdolgozása
Céldátum: December 18.-a (50%)
Állapot: A működési elvét kidolgozták
Megjegyzés: Egyes játékbeli menük átdolgozása
*Stalker mech
Céldátum: December 18.-a (100%)
Állapot: Készen / Tesztelés alatt
Megjegyzés: nincs
*Desert map
Céldátum: December 18.-a (50%)
Állapot: Készen / Tesztelés alatt
Megjegyzés: nincs
*Statisztika
Céldátum: Nincs
Állapot: Részben kész
Megjegyzés: A játékos részletes statisztikát kap majd mit és hogyan csinált, a munka első fázisa kész.
*Achievements (jajj, könyörgöm, miért kellett ezt a gyerekes dolgot ide is behozni??? - Cifu)
Céldátum: Nincs
Állapot: A működés elvén dolgoznak
Megjegyzés: Része az új játéktapasztalatnak
*Zene
Céldátum: Nincs
Állapot: Fejlesztés alatt
Megjegyzés: A játék egyes részeihez zene készül, például a csaták elején lesznek majd hallhatóak.