MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #4097
    És eljövé a Nyílt Béta 3. patch ideje. Lássuk mit hozott nekünk:

    Cataphract

    Tömege: 70 tonna (Nehéz mech)

    Cataphract CTF-1X

    Csúcssebessége: 64.8 kph
    Páncélzat: 352 pont
    Fegyverzet:: 4x Medium Lasers, 1x PPC, 1x AC/10
    Hardpoints: 5x Energy, 1x Ballistic, 1x AMS
    Jump Jets: 4

    Cataphract CTF-2X

    Csúcssebessége: 64.8 kph
    Páncélzat: 416 pont
    Fegyverzet:: 2x Medium Lasers, 1x SRM-4, 1x Large Laser, 1x AC/10
    Hardpoints: 3x Energy, 1x Ballistic, 2x Missile, 1x AMS
    Jump Jets: nincs

    Cataphract CTF-3D

    Csúcssebessége: 64.8 kph
    Páncélzat: 352 pont
    Fegyverzet:: 4x Medium Lasers, 1x PPC, 1x AC/10
    Hardpoints: 4x Energy, 2x Ballistic, 1x AMS
    Jump Jets: nincs

    Cataphract CTF-4X

    Csúcssebessége: 48.6 kph
    Páncélzat: 434 pont
    Fegyverzet:: 1x Large Lasers, 2x AC/5, 1x LRM-5
    Hardpoints: 2x Energy, 4x Ballistic, 1x Missile, 1x AMS
    Jump Jets: nincs


    Újdonságok, változások:

    *Beagle Active Probe, vagyis BAP, megnöveli a szenzorok hatótávolságát 25%-al (ez elviekben 600 méter helyett 750m-es befogási távolságot jelent más bónuszok nélkül), 25%-al gyorsabb a cél befogása, és be lehet fogni a leállt Mech-eket 120m méteren belül.
    *Hátranéző célkövető Modul, amely akkor is befogva tartja a célpontot, ha nincs az előtted lévő 180°-os zónában, valamint közelebb van, mint 200 méter.
    *Sensor Range Booster modul, megnöveli a szenzor hatótávját 15%-al (természetesen a BAP-al összeadódik)
    *A játékosok az XP-t GXP-vé válthatják, miután az adott Mech BASIC (alap) skilljeit kilockolta.
    *A csapatban lévő játékosok immár a Social / Group fül alatt is Ready-zhetnek.
    *Ha a csapat tele, akkor megfelelő hibaüzenetet küld a felhasználói felület.
    *A HUD-on az AMS esetében az aktív AMS-ek számát is kijelzi (Atlas 7K esetében pl.)
    *A Battle Grid ("B" billentyű, a parancsnoki kezelőfelület) kijelzőjén az extra információk alapból kikapcsolt állapotban vannak, az "I" billentyűvel kapcsolhatóak ki és be.
    *Kiütött állapotban nem lehet ezentúl használni az Ugróhajtóműveket.
    *A koordinátákat is kiírja az FPS mellett ha megnyomod az F9-et (ez egyébként egy ideje már így volt)
    *A befogás ezentúl szerver oldalon lesz kezelve, hogy a csalók dolgát megnehezítse.
    *Az SSRM-2 kevesebb sebzést okozott, mint kellett volna, ez javítva lett.
    *Az SSRM-2 ezentúl 100%-osan talál, hacsak valami nem keresztezi a röppályáját (másik Mech vagy terepakadály).
    *A pályatöltés közben fagyást kezelve lett.

    Játékmenet:

    *A befogási célkereszt immár spectator üzemmódban is látható.
    *A hőkijelző eddig néha hibásan mutatta az állapotát, ez javítva lett.
    *Leállt Mech-nél nem lehet a fegyvercsoportokat machinálni.
    *A beragadt fegyverek (UAC/5) ezentúl magától "kijavítja magát" 3-5 másodperc alatt, külső beavatkozásra ezentúl nem lesz szükség.

    Környezet:

    *A .PAK kiterjesztésű fájlokat újraépítik, jelentősen csökkentve a méretüket.
    *A Forest Colony Snow pálya hőmérséklete picit alacsonyabb lett.
    *A Forest Colony pályán tapasztalható alacsony FPS javítva lett.

    Éss....

    Mi az, ami kimaradt? Hát sok minden. Nem tesznek említést az álcafestések customizálhatóságáról, nincs szó a Conquest módról, sem az ECM-ről, és az Frozen City pálya éjszakai változatát sem látni a felsorolásban...