MechWarrior Online
-
#4097
És eljövé a Nyílt Béta 3. patch ideje. Lássuk mit hozott nekünk:
Cataphract
Tömege: 70 tonna (Nehéz mech)
Cataphract CTF-1X
Csúcssebessége: 64.8 kph
Páncélzat: 352 pont
Fegyverzet:: 4x Medium Lasers, 1x PPC, 1x AC/10
Hardpoints: 5x Energy, 1x Ballistic, 1x AMS
Jump Jets: 4
Cataphract CTF-2X
Csúcssebessége: 64.8 kph
Páncélzat: 416 pont
Fegyverzet:: 2x Medium Lasers, 1x SRM-4, 1x Large Laser, 1x AC/10
Hardpoints: 3x Energy, 1x Ballistic, 2x Missile, 1x AMS
Jump Jets: nincs
Cataphract CTF-3D
Csúcssebessége: 64.8 kph
Páncélzat: 352 pont
Fegyverzet:: 4x Medium Lasers, 1x PPC, 1x AC/10
Hardpoints: 4x Energy, 2x Ballistic, 1x AMS
Jump Jets: nincs
Cataphract CTF-4X
Csúcssebessége: 48.6 kph
Páncélzat: 434 pont
Fegyverzet:: 1x Large Lasers, 2x AC/5, 1x LRM-5
Hardpoints: 2x Energy, 4x Ballistic, 1x Missile, 1x AMS
Jump Jets: nincs
Újdonságok, változások:
*Beagle Active Probe, vagyis BAP, megnöveli a szenzorok hatótávolságát 25%-al (ez elviekben 600 méter helyett 750m-es befogási távolságot jelent más bónuszok nélkül), 25%-al gyorsabb a cél befogása, és be lehet fogni a leállt Mech-eket 120m méteren belül.
*Hátranéző célkövető Modul, amely akkor is befogva tartja a célpontot, ha nincs az előtted lévő 180°-os zónában, valamint közelebb van, mint 200 méter.
*Sensor Range Booster modul, megnöveli a szenzor hatótávját 15%-al (természetesen a BAP-al összeadódik)
*A játékosok az XP-t GXP-vé válthatják, miután az adott Mech BASIC (alap) skilljeit kilockolta.
*A csapatban lévő játékosok immár a Social / Group fül alatt is Ready-zhetnek.
*Ha a csapat tele, akkor megfelelő hibaüzenetet küld a felhasználói felület.
*A HUD-on az AMS esetében az aktív AMS-ek számát is kijelzi (Atlas 7K esetében pl.)
*A Battle Grid ("B" billentyű, a parancsnoki kezelőfelület) kijelzőjén az extra információk alapból kikapcsolt állapotban vannak, az "I" billentyűvel kapcsolhatóak ki és be.
*Kiütött állapotban nem lehet ezentúl használni az Ugróhajtóműveket.
*A koordinátákat is kiírja az FPS mellett ha megnyomod az F9-et (ez egyébként egy ideje már így volt)
*A befogás ezentúl szerver oldalon lesz kezelve, hogy a csalók dolgát megnehezítse.
*Az SSRM-2 kevesebb sebzést okozott, mint kellett volna, ez javítva lett.
*Az SSRM-2 ezentúl 100%-osan talál, hacsak valami nem keresztezi a röppályáját (másik Mech vagy terepakadály).
*A pályatöltés közben fagyást kezelve lett.
Játékmenet:
*A befogási célkereszt immár spectator üzemmódban is látható.
*A hőkijelző eddig néha hibásan mutatta az állapotát, ez javítva lett.
*Leállt Mech-nél nem lehet a fegyvercsoportokat machinálni.
*A beragadt fegyverek (UAC/5) ezentúl magától "kijavítja magát" 3-5 másodperc alatt, külső beavatkozásra ezentúl nem lesz szükség.
Környezet:
*A .PAK kiterjesztésű fájlokat újraépítik, jelentősen csökkentve a méretüket.
*A Forest Colony Snow pálya hőmérséklete picit alacsonyabb lett.
*A Forest Colony pályán tapasztalható alacsony FPS javítva lett.
Éss....
Mi az, ami kimaradt? Hát sok minden. Nem tesznek említést az álcafestések customizálhatóságáról, nincs szó a Conquest módról, sem az ECM-ről, és az Frozen City pálya éjszakai változatát sem látni a felsorolásban...