MechWarrior Online
-
vaakuum #3901 De egy tonna SSRM is 50ezer, és gyakorlatilag mit lehet ennyivel kilőni a legeslegeslegoptimálisabb esetben?
És mostmár simán lehet számolni egy 60%-os mellélövéssel az ssrm-nél is.
Ugye a bevétel- felszerelés költségeinek aránya a játék gazdasági része, aminél a fejlesztők döntenek, hogy mennyire akarják engedni az f2p játékosoknak a saját mechhel való rendszeres játékot. Mert ha a lőszerárak az egekben vannak a nem fizetők bevételéhez képest, azt két módon tudják a játékosok ellensúlyozni:
1) több trialos játékkal, aminél ha a trial mech potenciálját nézzük a saját célirányosan összeállított mechekkel szemben, az azt jelenti, hogy a viszonylag könnyebben kilőhető/gyengébb trial ellenfelek magasabb száma hozza a kicsit nagyobb sikerélményt a fizetősöknek. (előfizetők megtartása, mert ez sikerélmény, ami pozitív hatású, jobban élvezik a játékot, szívesebben költ rá újra és újra)
2) jobban kényszerít a termelékenyebb mechek üzemben tartásához szükséges előfizetésre (tehát új előfizetőket igyekszik generálni).
Aztán ennek a szintjét majd a kereslet/kínálat alapján lehet beállítani, amikor látszik, mennyi hosszútávú érdeklődő lesz a játék iránt.
Akárhogy is, az tuti, hogy jelenleg a manuális lőszervásárlás és a gépi utántöltés ára nagyon nincs összhangban egymással, és ennek nincs köze az előbbi elemezgetésemhez.