MechWarrior Online
-
#3837
MATCHMAKING 1. fázis
A csapatok mérete 4 játékosban lett maximálva. Ez az egyetlen változás, minden maradt egyébként érintetlen. A csata összeállításánál lehetséges egy oldalra két csapatot is beállítani, vagy akár többet (pl. 4x 2 fős csapat, vagy 1x 4 fős és kétszer két fős, stb.).
A későbbiekben jön még két fázis, majd végül a rendszer egy skill (tudás) bázisú match-maker rendszerré fejlődik.
Új CsataMech:
Centurion CN9-D
Tömege: 50 tonna
Csúcssebessége: 97.2 kph
Páncélzat: 8.5 tonna
Fegyverzet: 2x Medium Lasers, 1x LB 10-X AC, 1x LRM 10 Artemis IV tűzvezető rendszerrel
Hardpointok: 2 Energy, 2 Ballistic, 2 Missile, 1 AMS
Artemis IV tűzvezető rendszer Upgrade
Az Artemis IV tűzvezető rendszerrel az LRM és SRM rakétaindítókat lehet ellátni, az SSRM és NARC indítókat nem!
Az LRM és SRM esetében a rakétarajok szűkebb csoportban repülnek Artemis IV esetében.
Az SRM nem lesz irányított rakéta tőle!
Ez egy Upgrade, tehát az Upgrade fűlnél lehet kiválasztani. Ha a Mech-nek nincs rakéta hardpointja, akkor nem lehet kiválasztani.
Az Artemis IV. upgrade aktiválása után az LRM és SRM rakétaindítóból és rakétákból csak Artemis IV. változat tűnik fel a felszerelések között, ezek egy critical slot-al többet foglalnak, és a tömegük is egy tonnával nagyobb, függetlenül attól, melyik változatról van szó (vagyis +1 tonna és +1 critical mind az LRM-5, mind az LRM-20 esetében).
Játékmenet:
A DHS esetében javítva lett a reaktorban lévő DHS-ek alkalmazása, ám minden DHS (akár a reaktorban, akár külső elhelyezésű) 2 helyett csak 1,4 hőt tud leadni! (ie.: nerfelték a DHS-t)
A Trial (próba) Mech-ek lezárásra kerülnek, ha csatában vannak.
A Catapult és Centurion esetében a rakétaindítók ajtaja nyitható illetve csukható a '/' billentyűvel. A pilótafülkében pedig egy visszajelző fény jelzi az állapotát (Zöld: nyitott, Sárga: zárt, Piros: az ajtó megsemmisült)
A de-sync probléma kezelve lett (hit-box érzékelés problémák)
Fegyverek:
Az AC/20 hőtermelése 7-ről 6-ra csökkent
A Small Pulse Lézer hőtermelése fele akkora volt, mint kellett volna, ez javítva lett.
A Small Lézer, a MedPulse Lézer és Large Pulse Lézer hőtermelése csak 75%-a volt annak, amennyinek kellett volna, ez javítva lett.
Pályák:
Forest Colony
Egy kikötött hajó van a vízben, ami fedezéket nyújthat.
Új pálya: Forest Colony Snow
A Forest Colony téli változata, a hőmérséklet -25°C, javítva a Mech-ek hőleadását.
BUG FIXEK
A hőértékek nem térnek el a kijelzettől, ha nincs külső hőcserélő a Mech-en.
A Catapult K2 most már rendesen néz ki, ha levesszük a PPC-ket.
A rakéták mostmár rendesen felrobbannak, ha elérik a lőtávjukat.
A Catapult "kezei" immár valóban leesnek, ha az oldalsó torzó elpusztul.
A ragdoll (rongybaba) fizika javítva lett.
A Machine Gun nem tüzel tovább, ha meghaltunk.
A lőszer visszajelzés immár minden egyes rakétaraj után frissül.
A lézer és rakéta sérülés hatására "világító" Mech bug javítva lett.