MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #3837
    MATCHMAKING 1. fázis

    A csapatok mérete 4 játékosban lett maximálva. Ez az egyetlen változás, minden maradt egyébként érintetlen. A csata összeállításánál lehetséges egy oldalra két csapatot is beállítani, vagy akár többet (pl. 4x 2 fős csapat, vagy 1x 4 fős és kétszer két fős, stb.).

    A későbbiekben jön még két fázis, majd végül a rendszer egy skill (tudás) bázisú match-maker rendszerré fejlődik.

    Új CsataMech:

    Centurion CN9-D

    Tömege: 50 tonna
    Csúcssebessége: 97.2 kph
    Páncélzat: 8.5 tonna
    Fegyverzet: 2x Medium Lasers, 1x LB 10-X AC, 1x LRM 10 Artemis IV tűzvezető rendszerrel
    Hardpointok: 2 Energy, 2 Ballistic, 2 Missile, 1 AMS

    Artemis IV tűzvezető rendszer Upgrade

    Az Artemis IV tűzvezető rendszerrel az LRM és SRM rakétaindítókat lehet ellátni, az SSRM és NARC indítókat nem!
    Az LRM és SRM esetében a rakétarajok szűkebb csoportban repülnek Artemis IV esetében.
    Az SRM nem lesz irányított rakéta tőle!
    Ez egy Upgrade, tehát az Upgrade fűlnél lehet kiválasztani. Ha a Mech-nek nincs rakéta hardpointja, akkor nem lehet kiválasztani.
    Az Artemis IV. upgrade aktiválása után az LRM és SRM rakétaindítóból és rakétákból csak Artemis IV. változat tűnik fel a felszerelések között, ezek egy critical slot-al többet foglalnak, és a tömegük is egy tonnával nagyobb, függetlenül attól, melyik változatról van szó (vagyis +1 tonna és +1 critical mind az LRM-5, mind az LRM-20 esetében).

    Játékmenet:

    A DHS esetében javítva lett a reaktorban lévő DHS-ek alkalmazása, ám minden DHS (akár a reaktorban, akár külső elhelyezésű) 2 helyett csak 1,4 hőt tud leadni! (ie.: nerfelték a DHS-t)
    A Trial (próba) Mech-ek lezárásra kerülnek, ha csatában vannak.
    A Catapult és Centurion esetében a rakétaindítók ajtaja nyitható illetve csukható a '/' billentyűvel. A pilótafülkében pedig egy visszajelző fény jelzi az állapotát (Zöld: nyitott, Sárga: zárt, Piros: az ajtó megsemmisült)
    A de-sync probléma kezelve lett (hit-box érzékelés problémák)

    Fegyverek:

    Az AC/20 hőtermelése 7-ről 6-ra csökkent
    A Small Pulse Lézer hőtermelése fele akkora volt, mint kellett volna, ez javítva lett.
    A Small Lézer, a MedPulse Lézer és Large Pulse Lézer hőtermelése csak 75%-a volt annak, amennyinek kellett volna, ez javítva lett.


    Pályák:

    Forest Colony

    Egy kikötött hajó van a vízben, ami fedezéket nyújthat.


    Új pálya: Forest Colony Snow

    A Forest Colony téli változata, a hőmérséklet -25°C, javítva a Mech-ek hőleadását.

    BUG FIXEK

    A hőértékek nem térnek el a kijelzettől, ha nincs külső hőcserélő a Mech-en.
    A Catapult K2 most már rendesen néz ki, ha levesszük a PPC-ket.
    A rakéták mostmár rendesen felrobbannak, ha elérik a lőtávjukat.
    A Catapult "kezei" immár valóban leesnek, ha az oldalsó torzó elpusztul.
    A ragdoll (rongybaba) fizika javítva lett.
    A Machine Gun nem tüzel tovább, ha meghaltunk.
    A lőszer visszajelzés immár minden egyes rakétaraj után frissül.
    A lézer és rakéta sérülés hatására "világító" Mech bug javítva lett.