MechWarrior Online
  • Thanatos
    #36
    igen, tudom hogy a multi adta el, elvégre én is amiatt nyomtam csak :)
    de azért remélem a mostani mw mögé is odateszik a multit (jobban mondva nem is, lehetne azért még többet ebből kihozni jóval...)

    a skill rendszer meg elvileg nem ördöngösség, de mégis az, egyrészt nem lenne jó ha egy bf féle fegyver unlock/badge rendszerrel lerendeznék...
    illetve amit mondasz az sem az igazi, mert pl a táblásban a piloting/gunnery skill nagyon nem erről szól, és ez a "jobban hűl a mech a pilóta skilljétől" azért nagyon nem lenne frankó, meg pl a célzás is amit mondasz a legjobban utált dolog fps-ekben..., ha már pontatlanság kell akkor az ironsight mozogjon intenzívebben (jelen esetben a célkereszt...), de ne lőjön 60fok-al balra a puska az ironsightól mert "béna a katona" (nyilván nem tökéletesen pontos point and click fegyver kell, de a fegyver standard szórásán megint csak nem változtat a pilota skillje...)

    szóval ez a pontosabb/jobban hűl inkább unlockolható "alkatrészekkel" lehetne valamennyire megoldható, de ezzel megint könnyű átesni a ló túloldalára (pl a hűlést ugye pl double heatsink-el lehet btech-hez hüen megoldani, ami meg nagyon nem kompatibilis a timeline ezen pontjával...)

    mech jelölésekkel kapcs meg alapból szvsz a stock mecheket kéne beletenni nyilvánvalóan, de azért a designolás lehetőségét nem szabadna ettől még kihagyni, cserébe a stock mechek azok legyenek pontosan berakva :)