MechWarrior Online
-
#3448
Nem ok nélkül mondom, hogy a 3025-ös (2nd Edition Battletech) világa az, ahol még konzekvens és logikus, no meg kibalance-olt volt a technológia. :)
A játék világát tekintve a Csillagligás technológia volt a csúcs, a klánok ugye ezeket (sőt, jobbat) bírják, de valahogy érzékeltetni kellett a Belső Szféra elmaradottabb technológiáját. Ezért aztán a Belső Szféra ugyan megkapja a legtöbb technológiát (XL Engine, ER energiafegyverek, egy-egy Ultra illetve LB-X AC, Endo-Steel, stb.), de mindenben gyengébb. A klános / csillagligás DHS két helyet foglal. Az IS DHS-e hármat. A klános XL engine a két oldalsó torzóból 2-2 criticalt foglal le, a belső szférás 3-3 slotot. A klános ER PPC 15-öt sebez, a belső szféra csak 10-et, minden másban megegyezik, stb.
Ennek, ha nem lennének a klánok, nem lenne komoly kihatása. A lényeg pont az, hogy ne hagyja elszaladni a technológiát, legyen minden technológiának hátulütője, különben a kutya nem használna normál vázat, normál hűtést, normál PPC-t, stb.
Ebből a szempontból ez még teljesen ügyes és korrekt eljárás. Sokat kell trükköznöd, amíg egy jó loadout-ot belősz - akár a TableTop játékban.
A probléma akkor fog jönni, amikor megérkeznek az klános Tech-ek. Nagyon-nagyon kíváncsi leszek én arra, hogy fogják a balance-ot megoldani. Ott pl. nincs sima Lézer, csak ER (ami nagyobb lőtávval rendelkezik, és ugyanannyit sebez ill. fűz, mint a sima IS Lézer) és Pulse, nincs sima PPC, csak ER PPC. A klános Mech-ek alapból beépített CASE-el bírnak. Stb-stb.
Utána a belső szférás DHS-t, XL Engine-t, ER fegyvereket, stb. még jobban anyázni fogod...