MechWarrior Online
  • Bucser
    #319
    Nem beszélve az LRm boat Madcat MKII-ről meg a 7 ER laseres novacatről ami chainelve lő és lassú mint a tetű.

    Ligameccsek előtt az egyik legfontossabb téma mindig az volt ventrilon, hogy milyen fittet vegyünk Reflective, reactive vagy FF páncélosat? (függött a pályától a választott mechektől és persze a csapat ügyességétől. Na meg attól, hogy ki milyen fog hacket használt (ugye a mecheket 800 méteren túl köd takarja azon túl csak a szenzorokkal látod).

    Nem is volt jobb mint amikor az LBX-es thanatosok lekapcsolt radarral spawnrapelték a lépegető Novacateket reflective páncélban lunaron.

    Azaz igazság, hogy akármennyire is elcseszték az eredeti szabályokhoz képest a játékot az MW4-nek volt egy hatalmas előnye az MW3-al szemben. a normális multi kód. (512/128-as ADSL-el már viszonylag lagmentes 4v4-es multit lehetett hostolni míg az MW3-nál ugyanez a connection meghalt 2 fővel)