MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #307
    Egyáltalán nem elfogadott canon szerint, de az MW:LL készítői ezt a köztes megoldást hozták fel.

    A bűnös a Mechwarrior 2, az etalon az MW játékok között, amely csinált egy nem túl kicsi csalást:

    Függetlenül attól, hogy Omni vagy nem Omni, minden 'Mech 100%-osan customizálható volt. Nem csak a fegyverzetet, de a reaktor méretét és a páncélzat mennyiségét is szabadon változtathatta a játékos. Ez egyáltalán nem felel meg a canon világnak, hiszen a nem-Omni mech-eket legfeljebb intenzív és hosszú munkával, gyári szinten lehetne módosítani, az Omni Mech-eknél pedig csak a fegyverzet és a kiegészítők módosíthatóak, a reaktor és a páncélzat nem. Viszont a játék egyik legnépszerűbb motívuma mégis a szabad kezet kapott customizáció lett, és sok játékos a mai napig a MechLabban való átépítést a játék egyik nagy pozitívumaként éli meg. Mechwarrior játékot Mechlab nélkül készíteni istemkáromlás a játékosok jó részének szemszögéből, ám kissé odavág a canon világnak. Az MW:LL készítői tehát átvágták a gordiuszi csomót: van customizáció, de bizonyos szintig lekorlátozva, például az adott esetbe csak a két "karra" (ahol az eredeti Catapult modellen az LRM-ek vannak) lehet szabadon pakolni, a törzsben lévőkre pedig csak legfeljebb "medium" méretű cuccok kerülhetnek.

    Az új Mechwarriornál amennyire most lehet sejteni, feltehetően nem lesz Mechlab, vagy legalábbis lebutított. Persze ez még egyetlen játékbeli videóból még nem szűrhető le tökéletesen, csak az Atlas C és a Jenner D jelölések alapján történő feltételezés.