MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #27
    A főbb infók a Q&A-ból:

    -Tavaly Október óta dolgoznak rajta, igaz az engine már megvolt (Unreal engine).
    -A 3. Örökösödési háború után, a 4. Örökösödési háború kirobbanásakor kezdődik a játék, mikor a Davion ház felemelkedése elkezdődik.
    -A Davion és a Kurita házak közötti összecsapásról fog szólni a játék főleg, abból is a Deshler bolygóról.
    -Adrian Khol a játékos által játszott karakter neve, egy Davion nemesi család sarja, aki nem épp a legtökéletesebb Mechwarrior.
    -Igyekeznek majd úgy felépíteni a jtáékot, hogy a négy mech-osztály (könnyű -> felderítő, közepes -> általános célú harc, nehéz -> "elit" kategória, roham -> a speciális feladatok, a harcvonal áttörése) mindegyike hasznos legyen, és egy nagy csatában is legyen indok beülni egy 20 tonnás lélekvesztőbe.
    -Lesz multi és co-op is (négy mechből álló Lance-el).
    -Igyekeznek majd, hogy érzékeltessék a világ technológiai haldoklását, és a mech-ek értékét. Nem fogsz fürdeni a Mech-ekben, fegyverekben és alkatrészekben, fontos lesz a roncsok hasznosítása (salvage).
    -Ha jól értelmezem lesz egyfajta képzettség (skill) rendszer, és a karaktered nem csak mech-osztályokra, de direkt mech-ekre is specializálódhat, ami ráadásul a multiban is jelen lesz.
    -Az egyjátékos kampány is bizonyos szintig erről szól majd, ugyanis szerintük érdemes lesz négyszer végigvinni alapból a játékot - hogy a könnyű, közepes, nehéz és végül a rohammechek eltérő játékstílusát is megtapasztaljuk.
    -Említik, hogy a táblás játékból pár dolgot viszontláthatunk még, amire eddig nem volt példa, például az érzékelők zavarása, és a célmegjelölő lövedékek (tagging beacon). Hozzáteszem, emlékeim szerint láttunk már ilyesmit a Mechwarrior szériában...
    -Nem akarnak új fegyvereket, fegyvertípusokat behozni, de a táblás játékban lévő fegyvereket szeretnék mindet ott látni a játékban. (pozitív dolog, végre nem arról fog szólni a dolog, hogy rúgjuk fel a Lore-t, mert megtehetjük - a'la Dawn of War).
    -A hőfejlődést (heat buildup) jelen lesz a játékban, és befolyásolja majd a játékost, első körben csak vizuálisan (pixel shaderrel a meleg levegő fénytörését mutatják), majd befolyásolja a mech célzását és tűzerejét is.
    -PC-ről és XBox360-ról beszélgetnek főleg kiadás terén.
    -Szeretnék a 25.-dik évfordulóra kiadni. A Battletech 1984-ben jött ki, ez elvileg azt jelentené, hogy idén kellene kijönnie!
    -Végezetől meg akarják nyugtatni a fanokat, hogy egy nagyon elkötelezett és hardcore csapat dolgozik a játékon, amelyik ismeri és élvezi a világot, szeretnének olyan hűek lenni hozzá, amennyire csak lehetséges.