MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #2676
    Mechlab változások:

    *Két kategória váltó fül van a bal alsó sarokban. Itt tudsz a Trial és a Hangárban lévő mechek között választani.
    *A Mechhangárokat a jobb alsó részen lehet megvenni.
    *Ha egy Mech-et konfigurálunk, megjelenik egy új fül, a "Modules". Ezek a modulok bizonyos kihatásokkal vannak a Mech-ünk és Mechwarriorunk képességeire, megszerzésük C-Billbe pénzbe kerül. Részletesebben alul.
    *A Modules fül alatt négy kategória látható, Vision (optikai észlelés), Targeting (célzás), Support (támogatás) és Sensors (érzékelők). Itt a Pilot Lab-ban kinyitott modulok között tudunk válogatni.

    *Működik a Firepower, Speed és Heat Efficiency, lásd lentebb.
    *

    Általános dolgok:

    *Új induló képernyő
    *Nincs semmiféle reset! Semmit sem vesztünk el.
    *A Weapon Group beállítás elfelejtés bug ki lett javítva.
    *El lett távolítva az Options-ból a hangszóró beállítás lehetősége

    Pilot trees

    A Pilot Labban megjelenő modulok:
    *Capture Accelerator: 15%-al gyorsabban foglaljuk az ellenséges bázist. Több foglaló Mech CA-ja összeadódik, de hiába szerelünk fel többet egy Mech-re, a bónusz nem lesz több 15%-nál.

    *Taget Info Gathering: Csökkenti 25%-al azt az időt, amíg teljes, részletes információt kapunk a befogott célpontról. Ez a modul sem stackel (nem adódik össze) ha többet teszel fel. Ellenben a később jövő Beagle Active Probe bónuszával összeadódik.

    Gazdaság:

    Győzelem: 100.000 C-Bill (CB)
    Vereség: 75.000 CB
    Döntetlen: 87.500 CB
    Elfoglalásos győzelem: +5.000 CB
    Elfoglalásban segítségnyújtás: +2.500 CB
    Teamkill: -15.000 CB
    Részegység elpusztítása: +500 CB
    Ellenség megölése (Kill): +2.000 CB
    Segítség ellenség megölésében (Kill Assist): +2.000 CB
    Ellenség felfedezése (Spot): +2.000 CB
    Sebzés: az okozott sebzés 10x értékbe CB-ben.

    Salvage (hadizsákmány): Az vereséget szenvedett fél kilőtt Mech-jeinek ép komponensei után azok értékének 2%-át megkapják bónuszban a győztesek.

    HUD:

    *A Parancsnok (Commander) külön színnel van jelölve chat közben
    *A céladatok új megjelenítést kapott

    Hangok:

    *A túlmelegedés és a critikus sebzés hangjai nem ragadnak ezentúl be
    *A Zoom hangja rendbe lett téve
    *Az Awesome és a Raven hangjain javítottak

    Egyébb Bugfixek:

    *A NARC immár minden esetben termel hőt tüzeléskor
    *Az egérkurzor problémáját kezelték
    *Javított gravitációs rendszer (nincs több kengurut játszó Catapult)
    *A játékos hallja spectator módban az összes fegyver hangját
    *A becsapódás hangja nem jelentkezik, ha a becsapódás a Max. lőtávon túl történil
    *A NARC rakéták nem ragadnak a levegőben
    *A Catapult és Centurion rakéta-ajtóinak animációja fixálva lett
    *A Rakétarajok indítása nem folytatódik, ha az indító Mech közben meghal
    *Kisebb bugfixek

    Pilotlab

    A Pilot Labnál van egy új fül, a Pilot Trees, itt lehet a nekünk szimpatikus modulokat megvenni, szigorúan GXP-ből. A modulokat később a Mech Lab-ban tudjuk megvenni C-Billért.

    Minden Mech per pillanat 5 Module hellyel (slots) rendelkezik, később ez finomhangolva lesz, az átlagos érték 1-3, és a Pilot Lab-ban a Veteran szinten lehet plusz egy module helyet szerezni az adott típushoz.

    Firepower: A tűzerő egy számított Alpha Strike (Alfa Csapás, az összes fegyver maximális sebzése optimális távolságon) értéket viszonyít az adott Mech esetén, a 100% egy 175 sebzéses Assault Mech. Érdemes megjegyezni, hogy ez nem jelenti azt, hogy az Alpha Strike maximalizálása jó ötlet. Az ok egyszerű: a rendszer nem számol azzal, hogy ezt a tűzerőt fent-e tudod tartani. Magyarul a maximális Alpha Strike általában azt jelenti, hogy a Mech-eden nincs egy deka Heat Sink se, és az első lövés után felrobbansz. :)

    Heat Efficiency: A hőháztartása a Mech-nek. Az alapérték 1.0, ilyenkor ki van egyensúlyozva egy bónusz nélküli pályán a fegyverek és a Mech hőtermelése, illetve a hőcserélők (Heat Sinkek) száma. Az 1.0-nál jobb értéknél több zöldes sárga csík lesz látható, az 1.0-nál rosszabb értéknél egyre több piros csík.