MechWarrior Online
-
#2676
Mechlab változások:
*Két kategória váltó fül van a bal alsó sarokban. Itt tudsz a Trial és a Hangárban lévő mechek között választani.
*A Mechhangárokat a jobb alsó részen lehet megvenni.
*Ha egy Mech-et konfigurálunk, megjelenik egy új fül, a "Modules". Ezek a modulok bizonyos kihatásokkal vannak a Mech-ünk és Mechwarriorunk képességeire, megszerzésük C-Billbe pénzbe kerül. Részletesebben alul.
*A Modules fül alatt négy kategória látható, Vision (optikai észlelés), Targeting (célzás), Support (támogatás) és Sensors (érzékelők). Itt a Pilot Lab-ban kinyitott modulok között tudunk válogatni.
*Működik a Firepower, Speed és Heat Efficiency, lásd lentebb.
*
Általános dolgok:
*Új induló képernyő
*Nincs semmiféle reset! Semmit sem vesztünk el.
*A Weapon Group beállítás elfelejtés bug ki lett javítva.
*El lett távolítva az Options-ból a hangszóró beállítás lehetősége
Pilot trees
A Pilot Labban megjelenő modulok:
*Capture Accelerator: 15%-al gyorsabban foglaljuk az ellenséges bázist. Több foglaló Mech CA-ja összeadódik, de hiába szerelünk fel többet egy Mech-re, a bónusz nem lesz több 15%-nál.
*Taget Info Gathering: Csökkenti 25%-al azt az időt, amíg teljes, részletes információt kapunk a befogott célpontról. Ez a modul sem stackel (nem adódik össze) ha többet teszel fel. Ellenben a később jövő Beagle Active Probe bónuszával összeadódik.
Gazdaság:
Győzelem: 100.000 C-Bill (CB)
Vereség: 75.000 CB
Döntetlen: 87.500 CB
Elfoglalásos győzelem: +5.000 CB
Elfoglalásban segítségnyújtás: +2.500 CB
Teamkill: -15.000 CB
Részegység elpusztítása: +500 CB
Ellenség megölése (Kill): +2.000 CB
Segítség ellenség megölésében (Kill Assist): +2.000 CB
Ellenség felfedezése (Spot): +2.000 CB
Sebzés: az okozott sebzés 10x értékbe CB-ben.
Salvage (hadizsákmány): Az vereséget szenvedett fél kilőtt Mech-jeinek ép komponensei után azok értékének 2%-át megkapják bónuszban a győztesek.
HUD:
*A Parancsnok (Commander) külön színnel van jelölve chat közben
*A céladatok új megjelenítést kapott
Hangok:
*A túlmelegedés és a critikus sebzés hangjai nem ragadnak ezentúl be
*A Zoom hangja rendbe lett téve
*Az Awesome és a Raven hangjain javítottak
Egyébb Bugfixek:
*A NARC immár minden esetben termel hőt tüzeléskor
*Az egérkurzor problémáját kezelték
*Javított gravitációs rendszer (nincs több kengurut játszó Catapult)
*A játékos hallja spectator módban az összes fegyver hangját
*A becsapódás hangja nem jelentkezik, ha a becsapódás a Max. lőtávon túl történil
*A NARC rakéták nem ragadnak a levegőben
*A Catapult és Centurion rakéta-ajtóinak animációja fixálva lett
*A Rakétarajok indítása nem folytatódik, ha az indító Mech közben meghal
*Kisebb bugfixek
Pilotlab
A Pilot Labnál van egy új fül, a Pilot Trees, itt lehet a nekünk szimpatikus modulokat megvenni, szigorúan GXP-ből. A modulokat később a Mech Lab-ban tudjuk megvenni C-Billért.
Minden Mech per pillanat 5 Module hellyel (slots) rendelkezik, később ez finomhangolva lesz, az átlagos érték 1-3, és a Pilot Lab-ban a Veteran szinten lehet plusz egy module helyet szerezni az adott típushoz.
Firepower: A tűzerő egy számított Alpha Strike (Alfa Csapás, az összes fegyver maximális sebzése optimális távolságon) értéket viszonyít az adott Mech esetén, a 100% egy 175 sebzéses Assault Mech. Érdemes megjegyezni, hogy ez nem jelenti azt, hogy az Alpha Strike maximalizálása jó ötlet. Az ok egyszerű: a rendszer nem számol azzal, hogy ezt a tűzerőt fent-e tudod tartani. Magyarul a maximális Alpha Strike általában azt jelenti, hogy a Mech-eden nincs egy deka Heat Sink se, és az első lövés után felrobbansz. :)
Heat Efficiency: A hőháztartása a Mech-nek. Az alapérték 1.0, ilyenkor ki van egyensúlyozva egy bónusz nélküli pályán a fegyverek és a Mech hőtermelése, illetve a hőcserélők (Heat Sinkek) száma. Az 1.0-nál jobb értéknél több zöldes sárga csík lesz látható, az 1.0-nál rosszabb értéknél egyre több piros csík.