MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #2627
    Kicsit frissitettem a FAQ-ot és a Mechlabot, ami leginkább érdekesebb, az ez:



    Mi micsoda a képen:
    Az elnevezés magától értetődő, a Mech típusjele és tömege szintúgy.
    Az alap erőforrás az, hogy milyen fúziós reaktor van beleépítve, ahol XL látható, ott XL reaktor van benne. Az ugró hajtómű (Jump Jets) az ugróhajtóművek beépíthetőségét jelenti, ahol ki van húzva, arra a mech-re nem lehet ilyet szerelni.
    A sárga cellák az összes Energy / Ballistic / Missile hardpointot jelenti, utána pedig lebontva, hogy merre találhatóak. Ez azért érdekes, mert hiába van például 3x Missile hardpointod, ha mindhárom mondjuk a bal torzóban van, akkor oda nem tudsz 3x LRM-20-ast rakni (5 critical kell nekik egyenként, de 12 áll csak rendelkezésre).
    Végül pedig az AMS hardpoint elhelyezése látható. Ez is lefog egy Criticalt, a tömege fél tonna. Figyelem! Az AMS-hez kell lőszert is venni! Jelenleg csak az AS7-K esetében van két AMS-re lehetőség (ellentmondásosak az információk arról, hogy van-e értelme két AMS-t felrakni).



    Magyarázat:
    A fegyverek osztályozása már tisztázva lett, az Utility egy nem meghatározott osztály, az AMS nem tartozik sehova (egyébként Ballistic), a NARC missile hardpointot, a TAG energy hardpointot igényel.

    A sebzés egy tüzeléskor leadható maximális, összes sebzés. A hő az egy tüzeléskor termelt hőmennyiség (pontban), az újratöltés az, hogy másodpercenként hányszor lehet vele lőni. A Lőtáv az optimális lőtáv, amely távolságig a maximális sebzését adja le. A Max. Lőtáv az a távolság, amelyen túl már semmit sem sebez. A Slots hogy hány critical slotot igényel, a Tömeg hogy hány tonnát nyom. A Max. DPS az elérhető maximális sebzés másodpercre lebontva két lövés között. Ammo PT alatt látható, hogy az adott fegyvernél egy tonna lőszerért hány lőszert kapunk. Itt fontos megjegyezni, hogy a rakétáknál a rakétaindító típusjelzésében szereplő mennyiségű rakétát lő ki. Tehát egy SRM4 egy tüzeléskor négy rakétából álló rajt lő ki,míg az LRM20 húsz darab rakétátból állót. Az energiafegyvereknél egy Beam szerepel, ami azt mutatja, hogy tüzeléskor hány másodpercig tartó nyalábot lövünk ki. A HPS a tüzelés közben másodpercenként termelt hőmennyiséget mutatja, az EHS pedig azt, hogy hány heat sink kell, hogy hatékonyan, folyamatosan tüzelhess az adott fegyverrel. Például a PPC mögött az olvasható, hogy 14, vagyis ennyi Heat Sink kell a fegyver mellé, hogy folyamatosan tüzelhessünk, de figyelem, ebbe nincs benne az, hogy alapból is termel a Mech hőt, ha mozog!