MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #2482
    @Torzonborz: Nem bug, exploit. Korábban volt szó arról, hogy valami módon megpróbálják kezelni (pl. ha az első két percben halsz meg, akkor nem kapsz pénzt), de az ilyen trükköket nehéz jól megoldani.

    @Wolverine: a NARC/Tag csak az LRM-ekre hat (talán még a Streak SRM-ekre).

    @Vaakuum: A Mech kikapcsolásának az értelme elviekben az lenne, hogy ilyenkor eltűnsz a radarról. Korábbi Mech játékokban a leállított Mech-eket befogni is nehezebb volt. Itt jelenleg amennyire én tudom, nincs még beintegrálva ez a dolog.

    Az alap menüt nem lehet teljes képernyőre rakni, ez várhatóan később lesz megcsinálva.

    @Wlanseraf: Ajánlom figyelmedbe a Nexquiz-t, szintén Cryengine 3, és elég jól megy. Ez egy béta állapotban lévő játék, és nem a jelenre, hanem a jövőre gondoltak, amikor kiválasztották a motort. 3-4 év múlva motorcsere nélkül még mindig elegendő tartalék lesz benne ahhoz, hogy a látványvilágot ne érje kritika.

    Amúgy szvsz nagyon jó választás a CryEngine, szép, rengeteg beállítási lehetőség van (az User.cfg-vel kb. mindenki be tudta állítani magának 5 évre visszamenő hardwerhez a játékot). A 200fps-nek pedig semmi értelme, amikor a legtöbb játékos úgy is olyan kijelzőt használ, amely fizikailag 60 fps-t képes megjeleníteni.

    A CryEngine-el egy gond volt, a netkód, ez pedig úgy tűnik úgy-ahogy orvosolva van, legalábbis most már nincsenek olyan warpolások, gumiszallagon rángatott Mech-ek, mint az első időkben.