MechWarrior Online
-
#2435
Patch note zanzásítva:
-PlaySpan, vagyis a bolt immár elérhető, és lehetséges MC vásárlása valós pénzért bankkártyával és PayPal-al.
5 lehetséges csomag van per pillanat, ezek:
25,000 MC = $99.95
12,000 MC = $49.95
6,500 MC = $29.95
3,000 MC = $14.95
1,250 MC = $9.95
A Zárt Béta alatt vásárolt MC-k logolva lesznek, a Closed Béta alatt a Reseteknél mindig újra megkapjuk. Az Open Béta (hgelyesebben_: az éles Start) idején megkapjuk őket újra, viszont utána nem lesz több reset!
Az Open Béta indulásáig a reseteknél a következő induló állapotokkal találkozhatunk:
Ingyenes játékos (se Alapító csomag, se MC csomag nincs birtokában):
0 MC
0 C-Bill
4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
Alapító Játékos:
10,000 MC (Veteran csomag) illetve 20,000 MC (Elite és Legendary csomag)
0 CB
4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
1 Alapító Mech (Elite) illetve mind a négy Alapító Mech (Legendary)
Prémium előfizetés 1, 2 illetve három hónapig visszaszámlálva
MC csomag vásárló
Adott mennyiségű MC
0 C-Bill
4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
Hozzá kell tenni, hogy a tervek szerint a mostani Reset volt az utolsó az Open bétáig, ám nem lehet kizárni, hogy mégis lesz később még egy vagy több reset, ha valami rosszul sül el.
-Gazdaság:
A Javítás és Újrafegyverzés teljesen új számokkal zajlik már, sokkal közelebb a fejlesztők által szánt megoldáshoz. A tervek szerint egy-egy csata után 40.000 C-Bill marad zsebében a játékosnak Próba (Trial) Mech-el indított csata után, és 50-150.000 C-Bill rendes illetve alapító Mech után. Ez ugyebár jelentős változás, hiszen a Mech-ek és a fegyverek árai nem változtak. Igen, egy Commando egy ingyenes játékosnak hozzávetőleg 45 Próba Mech-es csatából beszerezhető, egy Atlas pedig egy Alapítónak is 60-100 csata hozadékából vásárolható meg, ha C-Billből gazdálkodna, ebből sejthetően jelentősen megváltozik majd a csaták résztvevőinek Mech-arányai.
-Öngyilkosság kezelése
Van egy csúnya, ismert expliot (csalás), amely erre épít. Ez követve van, és figyelmeztetve lesznek azok a játékosok, akik visszaélnek vele. Szeptember 25.-én érkezik a következő patch, abban külön egy megoldás lesz erre a problémára.
-Teljesítmény és beállítási lehetőségek
Megjelent végre a grafikai beállítási lehetőség. Kérik a fejlesztők, hogy ezzel kapcsolatosan minél több információt juttassunk vissza hozzájuk! Az F9 gombra kiírja a játék az FPS számot, ha a géped megfelel a minimum specifikációnak, de nem sikerül játszható FPS-t produkálni még Low beállítások mellett, jelezd légyszíves! Ugyanakkor arra kérnek mindenkit, hogy ezzel kapcsolatos az User.cfg-t ne macerálják, a cél per pillanat a beépített beállítási lehetőségek finomhangolása.
-Bekerült az Alapító csomagok kijelzése
-Bekerült a VOIP ki és bekapcsolásának lehetősége
-Finomhangolási lehetőségek
-Javított profilkezelés
-Új Mech, a Raven:
Raven RVN-2X
Tömeg: 35 tonna
Csúcsebesség: 81 km/h
Páncélzat: 6.5 tonna
Fegyverzet: 1 Large Laser, 2 Medium Lasers, 1 SRM 6
Hardpoints: 4 Energy, 1 Missile, 1 AMS
Raven RVN-4X
Tömege: 35 tonna
Csúcssebesség: 81 km/h
Páncélzat: 7 tons
Fegyverzet: 2 Medium Lasers, 2 Machine Guns, 1 SRM 6
Hardpoints: 2 Energy, 2 Ballistic, 1 Missile, 1 AMS
(Megjegyzés: nem esik szó ECM-ről!)
-Bekerült a TAG lézer és a Narc Beacon, a NARC-al vagy TAG-al megjelölt célpontot gyorsabban fogja be az LRM és nehezebben veszti el, továbbá nagyobb sebzést okoz elviekben. A megjelölt Mech-et a külön ikon jelzi befogásnál.
-A NARC egy kis rakétát lő ki, amely sebzést nem okoz, viszont rátapad a célpont Mech-re. A NARC indító rakéta hardpoint-ot igényel, és lőszer szükséges hozzá.
-A TAG egy lézer, amivel meg lehet "festeni" a célpontot, sebzést nem okoz. A TAG egy Energy hardpointot igényel.
-Finomhangulás a motoroknál, minden Mech osztálynál külön. Ezek:
*Könnyű Mech-ek = 1.4 x az alap Mech motornál
*Közepes Mech-ek = 1.3 x az alap Mech motornál
*Nehéz Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál
*Roham Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál
A Max. motor méret nem haladhatja meg a 400-at, illetve a Mech tömegének 8,5x.
-Fegyverzet finomhangolás:
*LRM 5: Szerény sebzés növekedés
*LRM 10, 15, és 20: Szerény sebzés növekedés és hosszabb újratöltési idő
*SRM4 és SRM6: növekedett az újratöltési idő
*LARGE LASER és ER LARGE LASER: Rövidebb ideig tart a nyaláb időtartama (effektíve hatékonyabban sebez)
*LARGE PULSE LASER: Szerény sebzés növekedés és rövidebb ideig tart a nyaláb időtartama
-Zoom: a pilótafülke végig látható marad, és kapot animációt illetve hanghatást.
-Bugfixek:
*A ballisztikai és rakéta fegyverek esetén a hőtermelés nem a lövéssorozat kezdetekor, hanem a lövések végrehajtásakor kerül elszámolásra.
*A lerobbant végtagok nem csúszkálnak a földön.
*A balra nyil a spectator üzemmódban rendesen működik már.
*A Critical alert/Over Heat hanghatás immár nem ragad be halálkor.
*A kilőtt Mech-ek többé nem adnak ki hangot.
*A töltési képernyőn történő befagyás javítva lett.
*A Gauss Rifle könnyebben kilőhető.
*A Jenner-nél hiányzott a vállizület, ezt kijavították.
*A Joystick tolóerő beállítása nem írja felül a billentyűzet értékeit.
* A ‘B’, ‘Y’ és ‘T’ billentyű immár nem aktiválja a tolóerőt.
*A Mouse 1 és Joy1 gomb immár nem fixen "tűz a kiválasztott fegyvercsoporttal" üzemmódban működik.