MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #2435
    Patch note zanzásítva:

    -PlaySpan, vagyis a bolt immár elérhető, és lehetséges MC vásárlása valós pénzért bankkártyával és PayPal-al.

    5 lehetséges csomag van per pillanat, ezek:

    25,000 MC = $99.95
    12,000 MC = $49.95
    6,500 MC = $29.95
    3,000 MC = $14.95
    1,250 MC = $9.95

    A Zárt Béta alatt vásárolt MC-k logolva lesznek, a Closed Béta alatt a Reseteknél mindig újra megkapjuk. Az Open Béta (hgelyesebben_: az éles Start) idején megkapjuk őket újra, viszont utána nem lesz több reset!

    Az Open Béta indulásáig a reseteknél a következő induló állapotokkal találkozhatunk:

    Ingyenes játékos (se Alapító csomag, se MC csomag nincs birtokában):

    0 MC
    0 C-Bill
    4 Ingyenes Trial (Próba) Mech

    Alapító Játékos:

    10,000 MC (Veteran csomag) illetve 20,000 MC (Elite és Legendary csomag)
    0 CB
    4 Ingyenes Trial (Próba) Mech
    1 Alapító Mech (Elite) illetve mind a négy Alapító Mech (Legendary)
    Prémium előfizetés 1, 2 illetve három hónapig visszaszámlálva

    MC csomag vásárló

    Adott mennyiségű MC
    0 C-Bill
    4 Ingyenes Trial (Próba) Mech


    Hozzá kell tenni, hogy a tervek szerint a mostani Reset volt az utolsó az Open bétáig, ám nem lehet kizárni, hogy mégis lesz később még egy vagy több reset, ha valami rosszul sül el.

    -Gazdaság:

    A Javítás és Újrafegyverzés teljesen új számokkal zajlik már, sokkal közelebb a fejlesztők által szánt megoldáshoz. A tervek szerint egy-egy csata után 40.000 C-Bill marad zsebében a játékosnak Próba (Trial) Mech-el indított csata után, és 50-150.000 C-Bill rendes illetve alapító Mech után. Ez ugyebár jelentős változás, hiszen a Mech-ek és a fegyverek árai nem változtak. Igen, egy Commando egy ingyenes játékosnak hozzávetőleg 45 Próba Mech-es csatából beszerezhető, egy Atlas pedig egy Alapítónak is 60-100 csata hozadékából vásárolható meg, ha C-Billből gazdálkodna, ebből sejthetően jelentősen megváltozik majd a csaták résztvevőinek Mech-arányai.

    -Öngyilkosság kezelése

    Van egy csúnya, ismert expliot (csalás), amely erre épít. Ez követve van, és figyelmeztetve lesznek azok a játékosok, akik visszaélnek vele. Szeptember 25.-én érkezik a következő patch, abban külön egy megoldás lesz erre a problémára.

    -Teljesítmény és beállítási lehetőségek

    Megjelent végre a grafikai beállítási lehetőség. Kérik a fejlesztők, hogy ezzel kapcsolatosan minél több információt juttassunk vissza hozzájuk! Az F9 gombra kiírja a játék az FPS számot, ha a géped megfelel a minimum specifikációnak, de nem sikerül játszható FPS-t produkálni még Low beállítások mellett, jelezd légyszíves! Ugyanakkor arra kérnek mindenkit, hogy ezzel kapcsolatos az User.cfg-t ne macerálják, a cél per pillanat a beépített beállítási lehetőségek finomhangolása.

    -Bekerült az Alapító csomagok kijelzése
    -Bekerült a VOIP ki és bekapcsolásának lehetősége
    -Finomhangolási lehetőségek
    -Javított profilkezelés

    -Új Mech, a Raven:

    Raven RVN-2X
    Tömeg: 35 tonna
    Csúcsebesség: 81 km/h
    Páncélzat: 6.5 tonna
    Fegyverzet: 1 Large Laser, 2 Medium Lasers, 1 SRM 6
    Hardpoints: 4 Energy, 1 Missile, 1 AMS

    Raven RVN-4X
    Tömege: 35 tonna
    Csúcssebesség: 81 km/h
    Páncélzat: 7 tons
    Fegyverzet: 2 Medium Lasers, 2 Machine Guns, 1 SRM 6
    Hardpoints: 2 Energy, 2 Ballistic, 1 Missile, 1 AMS

    (Megjegyzés: nem esik szó ECM-ről!)

    -Bekerült a TAG lézer és a Narc Beacon, a NARC-al vagy TAG-al megjelölt célpontot gyorsabban fogja be az LRM és nehezebben veszti el, továbbá nagyobb sebzést okoz elviekben. A megjelölt Mech-et a külön ikon jelzi befogásnál.
    -A NARC egy kis rakétát lő ki, amely sebzést nem okoz, viszont rátapad a célpont Mech-re. A NARC indító rakéta hardpoint-ot igényel, és lőszer szükséges hozzá.
    -A TAG egy lézer, amivel meg lehet "festeni" a célpontot, sebzést nem okoz. A TAG egy Energy hardpointot igényel.

    -Finomhangulás a motoroknál, minden Mech osztálynál külön. Ezek:

    *Könnyű Mech-ek = 1.4 x az alap Mech motornál
    *Közepes Mech-ek = 1.3 x az alap Mech motornál
    *Nehéz Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál
    *Roham Mech-ek = 1.2 x az alap Mech motornál

    A Max. motor méret nem haladhatja meg a 400-at, illetve a Mech tömegének 8,5x.

    -Fegyverzet finomhangolás:

    *LRM 5: Szerény sebzés növekedés
    *LRM 10, 15, és 20: Szerény sebzés növekedés és hosszabb újratöltési idő

    *SRM4 és SRM6: növekedett az újratöltési idő

    *LARGE LASER és ER LARGE LASER: Rövidebb ideig tart a nyaláb időtartama (effektíve hatékonyabban sebez)
    *LARGE PULSE LASER: Szerény sebzés növekedés és rövidebb ideig tart a nyaláb időtartama

    -Zoom: a pilótafülke végig látható marad, és kapot animációt illetve hanghatást.

    -Bugfixek:

    *A ballisztikai és rakéta fegyverek esetén a hőtermelés nem a lövéssorozat kezdetekor, hanem a lövések végrehajtásakor kerül elszámolásra.
    *A lerobbant végtagok nem csúszkálnak a földön.
    *A balra nyil a spectator üzemmódban rendesen működik már.
    *A Critical alert/Over Heat hanghatás immár nem ragad be halálkor.
    *A kilőtt Mech-ek többé nem adnak ki hangot.
    *A töltési képernyőn történő befagyás javítva lett.
    *A Gauss Rifle könnyebben kilőhető.
    *A Jenner-nél hiányzott a vállizület, ezt kijavították.
    *A Joystick tolóerő beállítása nem írja felül a billentyűzet értékeit.
    * A ‘B’, ‘Y’ és ‘T’ billentyű immár nem aktiválja a tolóerőt.
    *A Mouse 1 és Joy1 gomb immár nem fixen "tűz a kiválasztott fegyvercsoporttal" üzemmódban működik.