MechWarrior Online
-
#2187
Elviekben te is kapsz egy mailt, amiben ott van. ;)
-Egy új map (River City) ///Megjegyzem agyvérzésig törhették a fejüket ezeken a neveken... :D///
-Javított Match-making:
*állandóan azonos oldalszámok
*a group-okat mindig egy oldalra rakja
*A két oldalnak azonos Mech-besorolásának kell lennie, vagy a két oldalnak egyenlő számú Assault / Heavy / Medium / Light mech-je lesz
-Megjelent a Parancsnok / Battlegrid (Radar) rendszer
*Minden csata elején random egy emberke lesz a parancsnok azok közül, akik nem utasítják el a posztot (ha mindenki elutasítja, nem lesz parancsnok)
*A parancsnok utasításokat adhat a csapattársainak, amik az illető radarján/iránytűjén feltűnik
-Salvage
*A győztes fél a vesztes fél elpusztult Mech-jei után Salvage értéket kap
*A Salvage érték a Mechek megmaradt részegységei után kerülnek kiszámolásra (ie.: ha megpusztult a karja, akkor az után, és a benne lévő fegyverek után nem jár, stb.)
-Javított XP osztás
*Egy kilőtt mech 150XP-t ér, ezt a rajta sebzést okozott Mech-ek között osztja szét a rendszer a sebzés mértékétől.
*A kill-t okozó emberke plusz 50XP-t kap
*25XP-t ér egy Spot, vagyis ha valaki egy általad befogott emberkén LRM befogást csinál. Egy célponton csatánként 1x kerül kiosztásra egy embernél.
*150XP mindenkinek a győztes csapatban, ha elfoglalták a másik fél bázisát
*75XP és 75k C-bill annak, aki részt vett a foglalásban
-Javított HUD / sérüléskijelző
*A sértetlen rész átlátszó
*Ha megésrül, sokkal jobban látható a sérülés mértéke (sárga-narancs-vörös)
-Új Szociális lehetősége, mint Facebook/Twitter/Youtube integráció
-Javított, bővített friends menü