MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #2187
    Elviekben te is kapsz egy mailt, amiben ott van. ;)

    -Egy új map (River City) ///Megjegyzem agyvérzésig törhették a fejüket ezeken a neveken... :D///

    -Javított Match-making:
    *állandóan azonos oldalszámok
    *a group-okat mindig egy oldalra rakja
    *A két oldalnak azonos Mech-besorolásának kell lennie, vagy a két oldalnak egyenlő számú Assault / Heavy / Medium / Light mech-je lesz

    -Megjelent a Parancsnok / Battlegrid (Radar) rendszer
    *Minden csata elején random egy emberke lesz a parancsnok azok közül, akik nem utasítják el a posztot (ha mindenki elutasítja, nem lesz parancsnok)
    *A parancsnok utasításokat adhat a csapattársainak, amik az illető radarján/iránytűjén feltűnik

    -Salvage
    *A győztes fél a vesztes fél elpusztult Mech-jei után Salvage értéket kap
    *A Salvage érték a Mechek megmaradt részegységei után kerülnek kiszámolásra (ie.: ha megpusztult a karja, akkor az után, és a benne lévő fegyverek után nem jár, stb.)

    -Javított XP osztás
    *Egy kilőtt mech 150XP-t ér, ezt a rajta sebzést okozott Mech-ek között osztja szét a rendszer a sebzés mértékétől.
    *A kill-t okozó emberke plusz 50XP-t kap
    *25XP-t ér egy Spot, vagyis ha valaki egy általad befogott emberkén LRM befogást csinál. Egy célponton csatánként 1x kerül kiosztásra egy embernél.
    *150XP mindenkinek a győztes csapatban, ha elfoglalták a másik fél bázisát
    *75XP és 75k C-bill annak, aki részt vett a foglalásban

    -Javított HUD / sérüléskijelző
    *A sértetlen rész átlátszó
    *Ha megésrül, sokkal jobban látható a sérülés mértéke (sárga-narancs-vörös)

    -Új Szociális lehetősége, mint Facebook/Twitter/Youtube integráció

    -Javított, bővített friends menü