MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #1809
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Új Patch, új bugok és új dolgok. :)

    -Bekerült a Commando könnyű mech. Kicsi, gyors, és hatékony, alig lehet eltalálni, Jenner feeling.
    -Bekerült ugye a javítás és a lőszer-utántöltés egy kattintásra. Jelenleg azonban a költségei olyan elszabottak, hogy egy Assault Mech-nél egy vesztes csata után lazán buksz 300.000 C-Bill-t. Egy Swayback-nél (a Hunchback Medium lézerekkel telepakolt változata) is örülhetsz, ha kihozod nullára. Úgy tűnik azért nem lesz sok Assault és Heavy mech a játékban, mert Prémium nélkül nem lehet fenntartani majd őket. :)
    -Bekerült az AMS (Anti-Missile System, vagyis rakétaelhárító Rendszer), de bugos, kivág a játékból, ha felrakod.
    -Van már Zoom (1,5x és 3x), így a sniper fegyverek használhatósága sokat javult). Bekerült a Hőképalkotó (Thermal) nézet is, jól néz ki :)
    -A nagy hőterhelésű MEch-ek keresik a vizet, tényleg javít valamennyit (de mivel csak max. 2+2 Heat Sink lehet a lábon, ezért a változás azért nem elementális mértékű).
    -Bekerült a Damage Trasfer, tehát ha megsemmisült a Jobb Torzó, és oda kapsz lövést, akkor automatikusan a Középső Torzóból veszi le a sebzést. Ez a Jennernél volt eddig gond, most javították (de továbbra is veszélyesek a Könnyű Mech-ek).
    -Átalakították az LRM-eket, eddig (logikusan) ballisztikus pályán mentek, tehát fel az égnek, majd fentről le. Ehelyett most inkább egyenes vonalban próbálják megközelíteni a célpontot, ami miatt a rakéták egy része esélyesen a talajnak vagy terepakadályoknak ütközik.
    -Egy csomó balance dolgon változtattak, eddig pl. a Dragon Mech középső torzója túl könnyű célpont volt, ezt orvosolták, illetve a Fegyver Hardpoint-ok elosztásán változtattak.
    -Javítottak az optimalizáción, erről nem tudok nyilatkozni még (de a posztok szerint inkább romlott az FPS, mint nőtt), mert most vettem új gépet, és a régivel még nem játszottam (majd fogok, és előveszek egy AMD X2 4400+ gépet is GeForce 8600-as videókártyával is). Egy i5-3570, 8 Giga ram, Radeon 7950-es erőművön viszont azt kell mondjam, hogy nagyon szép a grafika (1920x1080, Very High), de azt kell mondjam, hogy igazán álleejtés azért nincs, a sérült komponenseknél nincsenek például szikrázó, pattogó vezetékek (MechWarrior 3), a terep és táj továbbra se rombolható, a fákon átsétálunk, stb. Szóval szépen néznek ki a Mech-ek, szép táj, szépek a fegyverek effektjei, a lézer által okozott felhevülés is szép (de ennek effektjét visszább vették, eddig úgy világított, mint valami felrobbant nukleáris reaktor az éjszakába). De nincs semmi olyasmi, amire csettintene az ember, hogy igen, ez már valami. 2012 ez a minimum, azt hiszem. A gépigény meg hát...

    BTW most olvasom, hogy hamarosan egy új patch-ben javítanak több dolgon.


    Megvehetők már az Alapító Csomagok.

    A korábban említett két csomagon túl van egy harmadik is, 120$-ért, amelyhez az 'Elit' csomaghoz képest plusz egy hónap prémium jár (így már 3 hónap), továbbá mind a négy prémium mech (az Elit-nek csak egy választása van a négyből), plusz az illető neve felkerül a Credits-be. Ennek a csomagnak a neve "Legendary Founder's Pack" (~Legendás Alapító Csomag).