MechWarrior Online
-
#1667
Pár dolog a bétáról (amúgy ugye tudjátok, hogy masszívan megszegik a bétázók most az NDA-t? :))
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
-A játék erősen kezdetleges még mindig (hiába istenítik a hiv. fórumon olyan sokan). Egyetlen pálya van, összesen 5 mech (Atlas, Catapult, Dragon, Hunchback és Jenner), a Mechlab még csak félig-meddig működik, eladni például semmit sem lehet, nincs frakcióbeállítás, a pilóta fejlődése nincs benne, semmi skill, nincs videóbeállítási opció, csak a felbontást lehet változtatni, stb.
-A grafika ugyan az, ami a korábbi képeken és videókon, nagyon szép, ám hiányoznak animok és modellek, illetve nem lehet kidönteni a fákat.
-A hanghatások is félkészek, de ami van, az jó. Nincs "reactor online" szöveg... :\
-A játék lagos európából, egy futó Jennert eltalálni lézerrel sem könnyű, AC-vel meg szinte lehetettlen.
-Eszi a gépet, nekem azt írták, hogy a konfigomnál a CPU (Core2Duo E8400) a gyenge (mellette 4 giga ram és egy nVidia Geforce 460GTX 786Mbyte van), ők i5 szintűre optimalizáltál jelenleg (?!?!?!). Nálam alapból ~12-20fps, a csata hevében viszont 4-10fps csak(!), szóval közel játszhatattlan - és még csak általában 3 vs. 4 vagy max. 5 vs. 5 csatákról beszélünk! Úgyhogy Masakari én úgy vélem, hogy laptopon (hacsak nem valami über gamer laptop) nem élvezhető jelenleg a béta. Hozzá kell tenni, hogy nincs videóbeállítási lehetőség, ez később jön.
-Meg van duplázva a páncélzatok értéke. Ez tudatos, hogy hosszabb legyen a csata. Csakhogy emiatt a lőszert használó fegyverek értelme erősen kérdéses. Alap Atlas-al és Hunchback-al az AC/20-ból pillanatok alatt elfogy a 10db lőszer (úgy, hogy sokszor még egy killt se csináltál), és utána kész, maradnak a MedLas-ok.
-Éppen emiatt elég sok energiafegyver-boatot látni.
-A növényzetnek nincs hatása a láthatóságra, viszont a terepnek van, tehát egy szikla mögé bújt mech-et nem látsz, hiába van 50 méterre tőled.