MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #1547
    A Tegnapi Tweetchat főbb elemei:

    -Nincsenek tervben hogy legyen SDK/Editor.
    -Nincs limitálva hogy mennyi Mech-ünk lehet.
    -A Mech típusok nincsenek limitálva házakhoz (tehát például hiába a Liao-ház rendelkezik elviekben csak Raven-ekkel, bárki elérheti majd a játékban), ellenben az áruk függ attól, milyen házat szolgálsz.
    -Dolgoznak azon, hogy az összes nagyobb régióban legyen saját szerverpark, ehhez külső cégekkel tárgyalnak.
    -A lábakat nem lehet elveszteni, ha egy lábat kilőnek, akkor sántikálni fog a Mech.
    -A Max. játékosok száma egy csatában 24 fő (12 vs. 12).
    -A beépített VOIP még kérdéses, de a fejlesztők igyekeznek valami (akár külső VOIP) megoldást találni.
    -Lesz több monitor / több joystick támogatás.
    -Maga a PGI ~40 fejlesztővel dolgozik az MWO-n, de további emberek vannak az IGP-nél és más külsős cégeknél.
    -A Match-making (a csaták résztvevőinek összeállítása) egyszerűsített módon fog zajlani az első időkben (valószínűleg csak az számít, hogy 12 vs. 12 csata legyen), csak később kerül beépítésre egy összetettebb (és igazságosabb) megoldás, ami már figyelembe veszi az Mech-ek bersorolását, tömegét és BV értékét (a BV a BattleValue, vagyis Harcérték mutatója, egy összetett képlet amit eredetileg a táblás játékhoz fejlesztettek ki).
    -Négylábú Mech-ek nem lesznek az induláskor, de később nincs kizárva, hogy megjelennek.
    -Lesz nyílt bétateszt, több információ a jövő héten várható.
    -Lesz "Gyors Zoom Célkereszt" (ez a Mechwarrior 3-ban volt, annyit jelentett, hogy jobb gombra a célkereszt körüli rész 4x (?) nagyítással jelent meg, mint egyfajta távcső), de az MW3-tól eltérő megoldásban.
    -Egy elpusztult részen való találat sebzése nem "ugrik át" a szomszédos területre. A táblás Battletech játékban volt így számolva a sebzés (tehát ha megsemmisült a Torzó jobb oldala, és ott találta el valami, akkor az a sebzés a Középső Torzón jelentkezett).
    -Nem lesz pusztítható környezet, leszámítva a fákat és pár kis apróságot. Magyarul nem lehet az épületeket lerombolni.
    -Bizonyos neves Mech-ek a Battletech világából megjelenhetnek mint "prémium" járművek.
    -Induláskor 1 ingyen Mech-et kap mindenki, amit 4 mech-ből választhat ki, minden besorolásból (Könnyű, Közepes, Nehéz és Roham Mech) 1-1 lesz. Tehát igen, lehet majd egyből Rohammechbe ülni.
    -A Mech-ek kinézetén és modelljén láthatóak lesznek miféle fegyver is találta el őket, később ezeket még tovább fejlesztik.
    -Már az indulásánál is lehetőség lesz csapatba szerveződni a barátaiddal.
    -A következő hetekben várható, hogy a minimális szükséges gépigényt nyilvánosságra hozzák.
    -A Mech belső szerkezetei sérülhetnek, elpusztulhatnak, így előfordulhat, hogy például egy találat után (amikor az adott szekción már nincs páncél) az ott lévő fegyver(ek) használhatattlanná válnak abban a csatában.
    -(humor) A játékosok tripla tapasztalati pontot kapnak ha rözsaszínű Mech-et lőnek ki, és 20$-t, ha Paul Inouye-t, a fődesignert szedik ki a Mech-jéből. :)