MechWarrior Online
-
#1352
Nekem keves a 12,foleg ha mech3 es mech4-hez nezem a szamot(kiadasnal levo szam nem a patchek/modok utan)
A Mech 3 és Mech 4 nem kifejezetten online játékra készült (ie.: jobban kell ügyelni a balancera), és ne feledjük, hogy egy "picit" több azért a poligonszám / nagyobbak a textúrák. Több velük a munka. Plusz azért itt összetettebb felődési fával együtt vannak, ne feledjük.
Egyebkent meg bizonyos ertelemben ez a mech customizalas is 1 elbaszott dolog nem tudom ez eszebe jutott-e valakinek eddig.Mivel ugyebar a fegyverek tetszoleges helyre valo felszerelese a klanok utan terjedt el bizonyos uj konstrukcios IS gepeken,es a mar meglevo klanos gepeken(omni hard point). Azon kivul ugyebar csak a fix variaciok voltak amik nem customizalast jelentettek hanem adott variansra valo atszerelest(bizonyos ertelemben).
Még valahol a topic elején írtam erről. A baj annyi, hogy a korábbi Mechwarrior játékok elrontották már ezt, mert hozzászoktatták a fanokat a customizációhoz. Ne feledjük, hogy az MW2-ben is lehetett teljes customizáció, pedig ott is voltak "fix" mech-ek (mint Rifleman IIC), de még az Omni-mech-eknél sem lehetne (lore szerint) például hozzányúlni a reaktor teljesítményéhez vagy a páncélzathoz - hogy az FF / ES váltásról már ne is szóljunk...
A Dragon eleg elterjedt volt a Kurita teruleten;)
A Raven is viszonylag elterjedt lehetett - a Liao területeken. :)