MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #1148
    MechLab részletek.

    Konklúzió: egész jópofa. Az alap BT felosztás (fej, középső/bal/jobb test, jobb kar, bal kar illetve jobb láb és bal láb) maradt.

    Gyors és rövid elemzés:

    Hard points:

    Az adott Mech verziójától függően adott "hard pointok" vannak. Például egy Mech-en van 2 Medium Laser és egy AC/2 a jobb testen. Ez 2 energiafegyver és 1 ballisztikus fegyver hardpointot jelent. A hardpoint meghatározza, mit tehetsz fel, és mit nem, ezen felül még a tömeg és a critical slotok száma határozza meg. A menüben csak az adott helyre felszereltő (pl. energia) fegyverek jelennek meg a listában, amelyeket előtte viszont meg kell vásárolni a piacon, és a raktárba (inventory) kerülnek.

    Alant van egy példa, egy Large Laser helyére lehet Medium Laser-t vagy Small Laser-t pakolni, PPC-t viszont nem - mert sem a tömeg (ugye két tonnával nehezebb, mint az LL), sem a modul hely (3 helyet igényel, pedig csak 2 van) nem elegendő neki.



    Páncélelosztás:

    Ez marad a jó öreg Mechwarrior stílusban. Adva van az adott tömeghez egy max. páncélzatpont mennyiség, amit bizonyos rögzített keretek között el lehet osztani.



    Modulok:

    Ezek azok a dolgok, amik a pilot perk-ekből jönnek. Minden Mech verziónak van egy adott mennyiségű modul helye. Amikor a modul elérhető (unlockolva lett), akkor onnantól megvásárolható C-Bill-ért, és felszerelhető a Mech-re.



    Festés és logók

    Adva lesz X mennyiségű festési minta, és három rész-szín. Ezekből lehet az alapvető színeket összeállítani. A Mech előre meghatározott pontjaira lehet logókat felhelyezni. Végül pedig vannak előre zárolt, speciális festések, amik külön kiválaszthatóak.

    [center]