MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #1020
    Figyelmetlen voltam, már posztoltak ezzel kapcsolatban.

    Így fog kinézni a jelenlegi tervek alapján a fejlődés:

    A játékos elfogad egy szerződést (contract) vagy csak játszik egy gyors menetet (quick match)

    A harc végén XP-t kap, amit az adott Mech típus (chassis) tech tree-jén tud elosztani. A chassis jelenti az Atlas, Jenner, Commando, stb. Mech típust, ezeknek vannak alváltozatai, amik a Tech tree-ből lesznek elérhetőek, valahogy így:



    Jól látható, hogy a fejlődési fa valójában két részre van osztva. Van egy "alap" fejlődési ág, a Tier 1-4 között, ahol minden Tier-ben három lehetőség közül lehet választani, ezek a max. hőterhelést (max. heat), a mozgékonyságot (speed, acceleration/decceleration), a torzó kitérítési sebességét, vagy például az ugróhajtóművek (jump jets) tulajdonságait befolyásolják.

    Mikor a Tier 4-ig mindegyik megvan, akkor éri el az Elite 1 státuszt, ami két további alverzió elérését teszi lehetővé, plusz a Tier 4-ig érintett változókhoz ad még egy kis pluszt. Ezután jön a Tier 5-8 fejlődési szakasz, ami már csak egyetlen ágat jelent, és hasonló képességeket ad. Ha ez is megvan, akkor éri el az Elite 2 besorolást a játékos.

    A karakterpontok és hatásuk

    Minden egyes tech tree szint kinyitása egy-egy pilóta karakterpontot jelent. Ezekből a pontokból lehet a pilótát magát fejleszteni.

    A skillek:

    Scout Role Skills: A felderítők skilljei

     Radar Range Increase – Megnöveli a radar hatótávolságát 2%-al, 5 pontos skill (max. 10%-ot jelent tehát)
     Ghost Signature – A radaron ha eltünik egy jel, akkor annak egy árnyéka megmarad még egy rövid ideig, ez a skill ezt az időt növeli 2%-al, max. 3 pontot lehet rárakni (max. 6%-ot jelentve)
     Vision Mode 1 - Zoom Vision – Elérhetővé tesz egy 7x zoom-ot (felteszem alaphelyzetben nincs vagy csak kisebb zoom van)
     HUD Detail 1 – Enemy Damage Level – Kiírja a HUD-on, hogy a célpontnak milyen sérülései vannak.
     HUD Detail 2 – Enemy Component State – Kiírja a HUD-on, hogy a célpont egyes komponensei milyen állapotban vannak.
     Null Signature System – Képes arram, hogy 5 másodpercig úgy tűnjön, mintha leállt volna a reaktora (shutdown).
     Multi-Targeting – Legfeljebb 4 célpontot tarthat befogva így a pilóta a szokásos egy helyett..
     IDF Accuracy – Csökkenti az területi hatását (AoE) az IDF tűznek (IDF = Indirekt tűz?)
     Critical Shot Indicator – A közelben lévő baráti egységek is látják az ellenséges Mech komponenseinek információját.

    Assault/Defense Skills: A Támadó / Védő feladatkör skilljei

     Charging – Nekirohan egy célpontnak úgy, hogy közben a saját Mech-ben minimális kár esik csak.
     Vision Mode 2 – Night Vision – Éjjellátó mód
     Vision Mode 3 – Thermal – Hőképalkotó mód
     Vision Mode 4 – Magnetometer – Egyfajta "falon átlátás" képessége, amely a fémeket jelzi ki, függetlenül attól, hogy van-e közöttük valami akadály, vagy sem.
     DFA Damage Reduction – Csökkenti a Felülről Érkező Halál (Death From Above -> ugróhajtóműves Mech "ráugrik" a célpontra) által okozott sérülést.
     Power Up/Power Down Speed Increase – Gyorsítja a reaktor be/ki kapcsolásakor a teljes induláshoz/leálláshoz szükséges időt, max. 20%-al.
     AMS Range Increase – Növeli az AMS (rakétaelhárító rendszer) hatótávolságát 2%-al, legfeljebb 5 pontért (max. 10%)
     Cognizance – A pilóta automatikusan értesül arról, ha a közelben egy baráti egységet ellenséges tűz ér
     Critical Shot Receiver – Lehetővé teszi, hogy a felderítők (scoutok) által küldött kritikus sérüléseket láthassa a pilóta.

    Commander Skills: A parancsnoki feladatkör skilljei:

     Order View – Lehetővé teszi, hogy a pilóta parancsokat adjon a baráti egységeknek a Csatahálón (Battlegrid).
     Command View – Elérhetővé teszi a Csatahálón (Battlegrid) a felderítők (scouts) által gyűjtött információkat.
     Call Air Strike – Egy légicsapást hív, ami egyenes vonalban haladva területi sebzést okoz (AoE).
     Call Artillery – Egy célterületre tüzérségi csapást hív.
     Call Naval Bombardment – A fentinél egy erősebb és nagyobb területre ható tüzérségi csapást hív.
     Call UAV – Egy pilóta nélküli felderítő repülőgép átrepül a harctér felett, és feldedi az összes ellenséges erő pozícióját.
     Call Predator Drone – Egy bombát dob a célterületre egy pilóta nélküli drón.
     Call Satellite Sweep – Teljes információt nyújt arról, hogy az ellenséges Mech-ek merre vannak, merre néznek és milyen sebességgel haladnak.
     Danger Close – Egy rövid hatótávolságú radarrendszer, ami minden ellenséges Mech-ről értesíti a pilótát, amelyik a közelébe jut.

    Mindez így néz ki a fejlődési fán:



    A modulok

    Minden Mech rendelkezik egy adott mennyiségű moduldockkal. Ezekbe bizonyos modulokat lehet szerelni, a modulokhoz viszont megfelelő skillel kell rendelkezni.

    A fentiek alapján itt nem annyira a fegyverekről van szó, hanem például bizonyos érzékelőkről (éjjellátó vagy hőképalkotó, például), vagy kommunikációs rendszerekről.