T_T
-
#36
Szerintem meg jóval inkább arról van szó, hogy minél nagyobb bevételt akarnak szerezni, ezért ráálltak arra, hogy minél egyszerűbben, minél kevesebb ráfordítással egy szép, pergős játékot kiadjanak. Az AI, fizika gyakorlatilag amennyit fejlődött az elmúlt 2-4 évben a 0-val egyenlő, a lehetőségek is maradtak kb. ugyan azon a szinten (kateógriákon belül).
Minél több minden van a játékban, hatványszerűen nő a hibalehetőségek, bugok száma, és irányításban is meg kell oldani, stb.
Nemigaz, hogy ilyen játékokra lenne igény, még talán konzolosok körében sem, PC-n átlagosan biztosan nem (és nem is fogynak úgy, aminek valószínűségem, ez az egyik oka a gyenge minőség és a pc-k nem kihasználtsága miatt).
CoD -ot is többen szidják a túlságosan arcade multija, meg a csőszerűsége miatt, szerintem többen mint amennyien játszanak vele és nem szeretnék ha kicsit realisztikusabb, nagyobb szabadsággal lenne (tehát aki szerint így tökéletes ahogy van).
Arma 2 -ben is egy vicc a könnyű, illetve a közepes fokozaton is, bekeretezi a társakat, hudon mutatja a kiválasztott célok helyét (utóbbi mondjuk 1-ben is volt), stb.
CoD 4-ben a lehetőségek száma, AI, fizika és szinte minden ugyan olyan mint már az első részben, csak a helyszínek, kidolgozottság, grafika változott (amihez hozzá kell tenni, nagyon értenek a fejlesztők, és ezen gyengeségek ellenére zseniális és lenyűgöző, 1x végigjátszásig).