ntGRfNd.jpg
  • [NST]Cifu
    #710
    Hát Eöeöeöeööööö.... oké, körrendszerű játék, de jó nekünk. Nem oké, mert vannak jó körrendszerű játékok, mint a Shadowrun például, ez viszont egy nagyon leegyszerűsített, roppant mód korlátolt játék. Feltehetően a mobilos háttér miatt a pályák aprók, és hogy ez ne tűnjön fel, minimalizálták az AP-t is, amiből négy jutott (a forgás nem vesz el pontot, csak a mozgás és a lövés, illetve a guard, amit itt overwatch-nak hívnak). Jön a második probléma, ugyan mindenféle Űrgárdistánk lehet (pontosabban amilyet dob nekünk a gép), viszont ellenfélből olyan kevés van, hogy nagyon. Bő 3 óra játék után a Termagauts és Hormagauts pároson túl egyszer láttam két Tyranid Warrior-t, és snitt. Már-már Space Hulk szerűen szűkös az ellenfelek listája. Apropó, a grafika egyszerű, és Unreal Engine 4 ide vagy oda, de nem tesszük le a hajunkat tőle. A zene, illetve az annak csúfolt valami pedig egyenesen botrányos, ráadásul ki se lehet kapcsolni. Marad még a játékmenet kitárgyalónak, egy pontig még valamennyire élvezetes, de a csapatunk mikromenedzselését drasztikusan befolyásolja az, hogy milyen kártyákat (fegyvert, űrgárdistát, felszerelést) dob a gép. Nem vigyorgós, amikor egymás után három Assault Space Marine-t (abból is a fapados kiadást) ad be. Jajj, majdnem elfelejtettem, embereink a csata hevében még társalognak is egymással. Olyan magasröptű dolgokról, hogy az egyik megkérdezi, hogy van-e még lőszered, a másik válaszol, hogy még bőven elégséges, a riposzt: Akkor használjuk el jó célra...

    Egy próbát megér, de nehéz nem észrevenni, hogy minimál költségvetésű, mobilról portolt játék. Ezt még el lehetne így is sózni, ha valami apró plusz lenne benne, mondjuk érdekfeszítő, magával sodró történet, vagy a mikromenedzsment lenne annyira vonzó, hogy érdemes legyen rápazarolni az időt. A mókás az, hogy mobilon van két, ennél érdekesebb, és legalábbis ideig-óráig elökörködni alkalmasabb játék, a Warhammer 40k: Space Wolf és a Warhammer 40k: Carnage. Előbbi dettó körrendszerű, még mobilon is szebb és jobban animált, továbbá a játékmenet illetve mikromenedzsment terén is jobb alkotás, utóbbi egy agyatlan side-scroller, de legalább a micromenedzsment megmenti.
    Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.10.21. 17:20:33