Az airbus-ok joreszt muanyagbol vannak, ami nem arnyekol semmit. A fedelzeti elektronika pedig nincs 100%-ban arnyekolva, csak 4-szeresen redundans. Viszont a sebessegmero miatt mar jopar airbus leesett, mivel a robotpilota megbolondul ha valamelyik muszer elromlik. Ez ismert tipushiba es mivel (mint azt mar jopar helyen irtam ezen az oldalon) nagyon regi a vezerlorendszer (1978-as szabvany) ezert szinte az osszes 1980-as evek ota epitett fly by wire alapu airbus-t erinti. Nem javitjak ki, csak a meghibasodo muszereket probaljak megbizhatobbra cserelni es szolnak a pilotaknak, hogy ha gyanus ertekeket latnak a muszereken, akkor kapcsoljak ki a robotpilotat, mert az esetleg megprobalhatja megolni oket. (pl. automatikusan leszallni a nyilt tenergen, mint iden januarban egy ausztral airbus) Adat pedig annyi van, amennyit a gep kuldott, tehat a fontosabb repulesi adatok megvannak, csak eppen a gep tenyleges pozicioja nem, mert a gep muholdas adatkapcsolatot kapott, gps-t viszont nem. A fekete dobozbol igazabol a hangrogzito lenne erdekes, mert a repulesi adatokat a fedelzeti szamitogep lezuhanas kozben automatikusan bekuldte a francia kozpontba.