• Eriongtk
    #9
    Ez sajnos nem csak codnál van igy, de maradjunk témánál. Ennek persze _tudjuk_ az okát, de azért mégis felteszem a kérdést: "miért kell fútószallagon gyártani a játékokat?".
    Emlékszem amikor kijött a cod2, örö' é' bódóttá' volt mindenfele, nagyon jó hangulata volt (van) a 3ról nem is hallottam, csak akkor amikor már kint volt jóideje, nincs konzolom. Aztán beharangozták a 4-et, SP része rendkivül rövid, de mégis nagyon hangulatos. Mennyit kellett rá várni, érdeklődést a perkes videókkal tartották fent, ... őőő, mit is akartam ebből kihozni? :/
    Ja, lehet akármilyen jó 1-1 játék, elvesztik a varázsukat, h ha tömegcikket csinálnak belőle (lásd még prince of persia) lehet akármilyen jó, de ennyi erővel bármi más lehetne a szereplők neve, hiszen az első részhez (max még a 2. részhez) képest tulajdonképpen semmi köze nincs törénetileg, hangulatilag meg főképp nem. Ettől függetlenül várom ezt is, csak...már nem ugyanaz ^^
    A multis részét meg azért hoztam fel, mert nem minden játék tudja eltalálni mind az SP-t, mind pedig a MP-t. Valóban árkád lett, de nem az a szomorú, hanem az h ERRE van igény. Meg h legyen hádéer, meg dof, ls támogassa a dx12-t. Mai napig játszok duke 3d-vel, meg alap hl-el, hiába van a mostani játékokhoz képest tré grafikája, jobban megfogja az embert.