Megéri hibrid autót venni?
  • Borg
    #135
    Na végre ültem Insightban :)

    Van egy szürke metál zsír új itt, még rendszám sincs rajta, szóval vezetni majd csak pénteken lehet.
    Elég szép ebben a szürke színben is, de én azért maradnék a fehérnél. És megint csak megerősíteni tudom, hogy élőben SOKKAL jobban néz ki, mint képen. Úgyhogy nem is nagyon fényképezgettem.

    Ez egy fullos modell, 5.7 az ára mindenestül. Esőérzékelőtől kezdve az ülésfűtésen át a xenonig minden volt benne.
    Előre beültem, és ami leginkább meglepett, hogy bazi nagy a hely. Kicsit olyan konfig mint anno a civicemben volt, hogy elöl marhanagy hely van, beterpeszkedik akárki, hátul viszont inkább gyerekeknek való. A 2 méteremmel gond nélkül beültem előre, és kb 5 centi még volt a fejemnek a tetőig. Széltében is jókora hely van. Minden kézre áll, állati kényelmes az ülés meg a kezelés is. Persze olyan mint a karácsonyfa, beindításkor csilingel, villog mittomén... eléggé intuitiv az elrendezés, de ezt igazán csak vezetés közben lehetne megítélni.

    Hátra is beültem, ott a térdem keményen az üléstámlában volt, és a fejem csak félrebiccentve fért el, szóval egyértelműen szűk. Talán 190cm-ig elfogadható, hosszabb távra 180-ig.
    A csomagtartó nagy, van akkora alapterülete mint az accordomban, és magasságban is kb akkora. Csak ugye magasabban fekszik az egész, viszont így könnyebben is pakolható.
    Előtte beültem egy Accord exe-be is, na azért ahhoz képest persze sehol nincs, de a minőségre itt is figyeltek. A használt anyagok hasonlóak, alapvetően nagyon jól összerakottnak tűnik a beltér. Kicsit a cvt váltókarra rakott bőrfityma furcsa volt, nem illett az összképbe, de ez legyen a legnagyobb baja.
    Kívülről közelebbről körbesasolva látszik a Jazz rokonság, viszonylag kicsi kerekek magas kaszni alatt, de nem vészesen aránytalan. A tengelytáv ugyanaz, viszont hátul jó nagy puttony került rá. A kilátás sem olyan vészes hátrafelé, mint először gondoltam. A 8gen civic rosszabb volt.
    Az értékesítő srác szerint TUD tisztán elektromos üzemmódot az autó, csak mivel sorosan egy főtengelyen helyezkedik el az elektro meg a benzinmotor, valójában nem kapcsolja le a benzinmotort, csak a benzinellátást. Nagyon finom gázállás és konstans (tempomatos) 30-50 körüli tempóban tud tisztán elektromosan hajtani. Amúgy meg van benne stop-start rendszer, meg gyakorlatilag az ecu és az összes műszerfal visszajelzés arra sarkall, hogy óvatosan bánj a gázzal.
    A legnagyobb baj továbbra is az ára. A beharangozott 4M-től messze van. Sok extráját feleslegesnek tartom a kiállított fullos 5.7-es modellnek, a 4.9-es alapmodell sztem minden tekintetben elég. Ami kell abban is benne van. Majd talán pénteken kiderül, hogy menet közben mit mutat.