#226897
Azoknak, akik eddig (még) nem nézték meg a kapcsolódó videóját:
"Etikátlan promóciót kértek a Middle-earth: Shadow of Mordorhoz
A legendás YouTube-személyiség, az integritásáról és éleslátásáról ismert brit TotalBiscuit hozta nyilvánosságra, majd Jim Sterling is beszélt arról, hogy a Warner Bros. marketinges partnere, a Plaid Social "érdekes" dolgokat követelt meg azoktól a tesztelőktől, akik megjelenés előtt kértek tesztpéldányt a Shadow of Mordorból.
A marketingcég a tesztpéldányért cserébe gyakorlatilag szponzorált tartalmat kért, kizárólag pozitív meglátásokkal. Azok számára, akik ezt elfogadták, a Plain Social csak úgy engedélyezte a játék streamelését, hogy a pozitív meglátások mellé még kikötötték, hogy a streamernek meg kell próbálnia meggyőznie a nézőit, hogy vegyék meg a játékot, ráadásul a stream mellé egy YouTube-videót, egy Facebook-posztot és egy Twitter-üzenetet is kértek, ismét kizárólag csak dicsérettel. Mindezek mellé a marketinges cég még ellenőrizni is akarta a tartalmakat, mielőtt azok kikerülnek.
Mondanunk sem kell, magára valamit is adó kritikusok ezt nem fogadták el."