Karakter letapogatja a fedezéket: az ilyen dolgok eltávolítanak a játéktól, úgymond input lagot generálnak. Nincs 8 kar amivel irányítod a karakter minden egyes testrészét, akkor meg nem mindegy hogy mit csinál a játék a te ráhatásod nélkül? Látod hogy mozog a karakter keze összevissza a képernyőn miközben te nem csinálsz semmit a kontrollerrel. Nincs semmi baj ezekkel a dolgokkal, csak ezek nem játékelemek, hanem a mozi felé kanyarítják a történetet.
Vizes ruha: esztétikai élmény, nincs köze a játékmenethez, jó ha van.
Környezet rombolás: ez is teljesen jó dolog, viszont nagyon nehezen összeegyeztethető sok más játékelemmel, nehéz a megvalósítása. Pl ugrálós játék ahol ha szétlövöd a platformot, elakadsz.
20 fegyver a zsebben:
Nem lesz attól jobb egy játék, hogy csak 2 fegyver lehet nálad(sőt), de ha a játékmenettel, a játék hangulatával szinkronban van, és pótolják más játékmenet elemekkel a hiányzó plusz ingert, élményt, akkor oké. Egyébként semmi bajom az olyan játékokkal ahol 20 fegyver lehet a zsebedben, sőt. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2014.10.03. 10:25:44