• balee66
    #12
    Objektumorientált világban élünk, komolyabb desktop nyelvekben még egy karakter kiírásához is legalább egy osztály kell. A JavaScript-es megoldás nekem szebbnek tűnik, a HTML-es megoldás valóban csak egyszerűbb felületek megadására lenne jó, arról nem is beszélve, hogy az animálás és az effektek is megvalósítása is sokkal logikusabb, szebb lenne JS-sel. HTML-ben hogy csinálnál meg egy animálást? innerHTML-el esetleg, másra nem nagyon tudok gondolni.
    Mire egy Second Life komplexitású teret leírnál puszta HTML-ben, beleőszülnél (és a SL még egy viszonylag egyszerű 3D-s világ).
    Továbbá, egy JS szerű megoldás sokkal közelebb áll az OpenGL és a DirectDraw-szerű leíráshoz, mint a HTML -> egy egyszerű konverter pluginnal bármelyik épkézláb 3D szerkesztőből ki lehetne exportálni az objektumok adatait egy JS által felhasználható fájlba, és az olvashatóság ugyanolyan maradna, kivéve ha bináris fájlba mennek az adatok.
    Szerintem egyikünk se fog nekiállni 3D-s tereket Jegyzettömbbel megirogatni.