qK0ZIKA.jpgHivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+
Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása

OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik


SZABÁLYZAT

Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC

  • Ikarusfan
    #63066
    A textúrával kell szórakozni a model.cfg-ben, valahogy így:


    [mesh]
    55\IK55_ablak.o3d

    (...)

    [matl]
    fenster.tga
    0
     
    [matl_envmap]
    envmap.bmp
    0.6
     
    [matl_alpha]
    2


    Az üveg o3d-je után meg kell adni a textúra nevét (textures-n belül). Az utána kvöetkező értéké azt hiszem azt befolyásolja, hány különböző mesh-en van, de nem emlékszem pontosan. A matl_envmap-pal tudsz rá "tükröződést" tenni (igazából az envmap textúrát mozgatja a nézési szögtől függően), a matl_alpha-val pedig az áttetszőséget lehet variálni. 0, 1, 2 lehet az értéke azt hiszem, ki kell kísérletezni, melyikkel a jó (nem rémlik, hogy bárhol lenne értelmes leírás erről).