qK0ZIKA.jpgHivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+
Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása

OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik


SZABÁLYZAT

Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC

  • nIsTv4n
    #27989
    Egy újabb gyakorlati jellegű kérdésem lenne a pályaépítőkhöz.
    Tapasztalatok alapján, teljesítmény szempontjából hányfajta utat érdemes definiálni? Magam szeretném a többségét megcsinálni, de gondolom minél többfajta utat használok, annál nagyobb az erőforrásigény is?
    Alábbiakra gondoltam:

    főút vonallal
    főút záróvonallal
    autóút
    földút
    főút település (padkával, járdával)
    mellékút vonallal 2 sáv
    mellékút vonal nélkül 2 sáv
    mellékút 2 sáv szűk
    mellékút 1 sáv

    Ezekben nem is a típus a lényeg, hanem a számuk. Persze lehet itt-ott összevonni, ugyanazt a textúrát használni, érdemes? A textúrák beöltésével sok spróolható (nem ismerem az OMSI memória kezelési módszereit).

    Hasonló kérdés, hogy szintén teljesítmény szempontból a járdát érdemes az út spline-hoz csatolni, vagy lehet külön is csinálni attól (tehát külön járda spline. mivel tipikus magyar utat csinálok, messzebb van a járda az úttól)? Én jobb megoldásnak találnám azt, hogy a járda külön legyen, mert ha az úttal együtt van, akkor a fent felsorolt utak jó részéhez még járdás verzió is kellene.

    Azért kérdezem így előre, hogy ne kelljen később mindent újracsinálni, mert "akad".