Hivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+ Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása
OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik
SZABÁLYZAT
Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC
-
nIsTv4n #27989 Egy újabb gyakorlati jellegű kérdésem lenne a pályaépítőkhöz.
Tapasztalatok alapján, teljesítmény szempontjából hányfajta utat érdemes definiálni? Magam szeretném a többségét megcsinálni, de gondolom minél többfajta utat használok, annál nagyobb az erőforrásigény is?
Alábbiakra gondoltam:
főút vonallal
főút záróvonallal
autóút
földút
főút település (padkával, járdával)
mellékút vonallal 2 sáv
mellékút vonal nélkül 2 sáv
mellékút 2 sáv szűk
mellékút 1 sáv
Ezekben nem is a típus a lényeg, hanem a számuk. Persze lehet itt-ott összevonni, ugyanazt a textúrát használni, érdemes? A textúrák beöltésével sok spróolható (nem ismerem az OMSI memória kezelési módszereit).
Hasonló kérdés, hogy szintén teljesítmény szempontból a járdát érdemes az út spline-hoz csatolni, vagy lehet külön is csinálni attól (tehát külön járda spline. mivel tipikus magyar utat csinálok, messzebb van a járda az úttól)? Én jobb megoldásnak találnám azt, hogy a járda külön legyen, mert ha az úttal együtt van, akkor a fent felsorolt utak jó részéhez még járdás verzió is kellene.
Azért kérdezem így előre, hogy ne kelljen később mindent újracsinálni, mert "akad".