Hivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+ Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása
OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik
SZABÁLYZAT
Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC
-
#2579
Nem igazán értem, hogy mire gondolsz. Amikor editorban leraksz egy kereszteződést, majd pl. hozzáillesztesz egy spline-t, akkor igazából a kereszteződés és a spline útvonalai "tapadnak" össze, nem maguk az objektumok. Ha csinálsz egy kereszteződést, de nem raksz rá ilyen útvonalakat (path), akkor editorban nem fog semmilyen spline, vagy másik objektum "hozzátapadni" a végeihez, mint ahogy az a gyáriaknál tapasztalható, továbbá autók, és gyalogosok sem fognak rajta közlekedni. Az OmsiObjEditP-vel ezeket az AI autó, ill. gyalogos útvonalait lehet olyan módon lerakni, ahogy pl. az editorban spline-t raksz le, csak itt ilyen barna (autók útvonala), meg zöld (gyalogosok útvonala) "izéket" hajlítgathatsz, igazítgathatsz az igényeidnek megfelelően, amit majd a "sima" - OMSI - editorban különböző tulajdonságokkal (felsőbbrendűség, sebességkorlát, stb.) ruházhatsz fel. Nyiss meg az OmsiObjEditP-vel egy gyári kereszteződést, vagy nézd meg a Kreuzungen PDF-et, és meglátod, hogy miről van szó.
Nem egy nagy was ist das, mint ahogy a spline-ok létrehozása sem az: ahhoz még modellt sem kell csinálni, csak pl. jegyzettömbben a spline sli fájljában az út egyes részeit kell összepozicionálgatni, megadni a textúrát, és rámapolni.
Ja, ha már ennyit írok, akkor megosztom azt is, amit a múltkor kérdeztem, nevezetesen, hogy mi módon kell megoldani azt, hogy egy általam készített objektumon nem menjen át a busz. A kulcsszó: [surface]. Ezt kell a modell sco fájljába írni.