#34015
Persze, egy része procedurális volt, egy része (a random generált küldetésekhez a dungeon) pedig modulokból épített random (ezért buggyant meg a savegame egy idő után, mert az összes bejárt dungeonben az összes otthagyott tárgyat és mindent elmentett). Az NPC-k (és azok ismeretei, kapcsolatai, stb.) volt talán a legrészletesebben kidolgozva, simán meg lehetett csinálni, hogy összebarátkozol X karakterrel egy városban, és a szomszéd faluban a boltostól kedvezményt kapsz, mert ő az apja, és tudja, hogy te jót tettél a fiával-lányával, vagy egy másik faluban a kocsmáros tuskó volt veled, mert ő meg utálta azokat...
Teljesen a korát meghazudtoló játék volt, olyan lehetőségekkel (és bugokkal), amiket azóta se nagyon tudtak reprodukálni játékokban :)
Itt van a doboza a polcomon. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2016.08.15. 17:50:51