Venetica
  • rotator
    #21
    Nincs, nem is tudok róla, hogy később lenne. Két Scarlettel rohangálnál, vagy mi? :)

    Egyelőre elég jó kritikákat kap a játék, bár vannak hibái. A történet nagyon jó, a dialógusok, animáció, átvezetők szintén, a német szinkron etalon (reméljük, az angol se lesz rosszabb). Erősen történetközpontú, emiatt szinte teljesen lineáris a játékmenet. Inkább akció, mint RPG, de legalább az akciórészt korrektül megcsinálták: kihívást jelent, ügyességet és taktikát is igényel a statokon felül. A főellenfelek elleni harcok elég hosszúra tudnak nyúlni. A párhuzamos árnyékvilág megléte üdítő, bár annyira nem ütős, mint a Soul Reaverben volt. A feygverek és páncélok minden ellenféltípusra máshogy hatnak.
    Vannak döntési lehetőségek itt-ott (főleg a mellékküldetésekben), de a történet egészére nincsenek igazán kihatással. A dialógusok jól meg vannak írva, komolyabb hangvételűek, itt-ott csipetnyi humorral. Velence gyönyörű, és a labirintusok is állítólag nagyon jól meg vannak tervezve, élvezetes a bóklászás bent. Látszik, hogy eredendően PC-re tervezték, és nem valami port, mert az irányítás és a felület abszolút kézreesik.
    Végigjátszást ellehetetlenítő súlyos bug nincs benne, de sok apró zavaró hiba viszont igen, főleg a vizuális megjelenítésben (objektumok átütnek egymáson, ilyesmi). Rengeteg mászkálás van benne, quicksave nincs, helyette autosave van. Épületekbe bemenvén tölt, mint állat. Elég durva gép kell neki, egy overclockolt X2 4000+, 2 GB, GeForce 9600GT konfigon 1440x900 volt a max. felbontás, amin még elfutott AA nélkül, alacsonyabb felbontáson AA-val ugyanúgy fut, de rondább.