• kvp
    #58
    "Ez persze igy van de a jó játékok már régen kihalltak. Egy kettő van ami tartja a lelket akár pc akár konzol fronton. Meglepő módon az idei megjelenéseket nézve egyébként most nekem a pcs kínálat tűnik a legerősebbnek."

    Nem meglepo, a konzolos fejleszteseket a legutobbi generacio kijovetele utani evekben adtak ki. Most viszont a pc-k rendelkeznek modernebb hardverrel. Itt az ideje, hogy a fejlesztok esetleg hasznaljak a dx10-et is... ha nem most, akkor legkesobb a win7 megjelenesetol.

    Egyebkent a konzolok is csak akkor maradhatnak az elvonalban, ha valtanak es nem elavult gf7900-as kategoriaju vezerlok leszenek bennuk, hanem kapnak valami modernebbet. (minimum lennie kellene bennuk geometry shader-nek, mert ertelmes ember nem a cpu-val szamoltatja a geometriat es a fizikat, anyagi szempontbol pedig semmikeppen sem a gpu-tol elkulonitett hardveren) A microsft most ott all, hogy az xbox360 platform windows 2000 alapjai miatt kepes lenne kiadni egy ppc alapu, ati vezerlos tehat visszafele kompatibilis konzolt. Igy minden regi jatek menne az uj konzolon is es az uj jatekokat is meg lehetne irni low def (xbox360-dx9) es high def (xbox361-dx10) modokra is.

    ps: A sony pedig majd jon a ps4-el, amiben uj cell lesz es a fejleszok ujra meg kell hogy tanuljak hogyan hasznaljak ki (mert nem pontosan ugy fog kinezni ahogy az elozo), ami el is fog jonni elobb vagy utobb, de legkesobb az xbox(x++) kijovetele utan vagy amikor a ps2 mar nem lesz kaphato (amelyik kesobb kovetkezik be).