• teddybear
    #158
    Állandó, de szabályozható, fordulatszámtartásra volt szükség, változó terhelésnél. Tulajdonképp egy meghajtó egység volt egy géphez. Jobb híján használtam a fúrópisztolyt, mert az volt kéznél, és mert nem kellett túl nagy teljesítmény.

    Ami a Kacsát illeti, csak egy fődarab-cserét engedélyeznek az átalakításnál. Motort például. Nekik szabályosan megvan a forgalmi, de még a zöldkártya is. Még ha az utóbbi tök fölösleges is.

    Tavaly évvégén kiszámoltam, hogy mibe fájna egy Trabant, illetve egy középkategóriás autó átalakítása elektromosra. A Trabantot kb. háromnegyed millióból lehet kihozni, ólomakkukkal, a másik viszont már 3 millióba kerülne, lítiumos akkukkal. De ebben nincs benne a donor kocsi ára, illetve az átiratása.