Bakelit lemezekről, gyűjteményekről,egy elfeledett korszakról
-
#3023
Mit értesz ordító különbség alatt?
Na figyu Naru: akkor előről kezdem..
Tehát mindenféle sablon körző vízmérték és egyéb nyalánkság nélkül...adva van a csupasz kar maga végén a kigyensúlyzóval.
Fogod szépen a hangszedővel felvértezett shell-t, felrögzíted a helyére.
Utána szépen fogod a kart (fenthagyva a tűvédőt a helyén, hogy ne sérüljön) és következik a kiegyensúlyozás: addig állítjuk a kar végi súly holtjátékát a tányér széle feletti pontnál, míg a kar hajszálpontosan középen a levegőben magától meg nem áll. Ezt nevezzük lebegtetési nullpontnak. Ilyenkor van kiegyensúlyozva a kar.
Most jön a trükk: egy hajszálnyit még állítunk a súlyponton tű -> lemezirányba. Csak egy hajszálnyit és nem többet!
Most jön a gyárilag javasolt tűnyomóerő és antiskating beállítás.
Mert hogy természetesen minden ismertebb típusnak meg van a gyári ajánlás.
Gyakorlatilag ennyi.
Elég sok pörgetőt belőttem már, s minden esetben így csináltam.
Referenciamunkám a Masquerade - Guardian Angel volt még 4 évvel ezelőtt. (Említett zene megtalálható akár Mflex privát zenetárában is, mert annó kereste.)
Elkéred, meghallgatod és aztán lehet folytatni a "majdénmegmondomatutitmerténjobbantudom" szöveget :)
Na kitartás gyerekek. Majd egyszer nektek is ennyire egyszerű lesz ez is, mint nekem.
Night.