• Tyucsev
    #183
    A mentés így működik, normális dolog. Ha találkozol a farkassal, automatikusan rámenti arra a helyre (összesen 6 van), amit éppen utoljára használtál. Ezt kiküszöbölheted úgy, hogy mindig két helyre mented ugyanazt az állást.
    De nem olyan fontos minden tárgyat elsőre összeszedni. Max lemaradsz pár megjegyzésről a tárgyakkal kapcsolatban és kimarad néhány szoba a nagymama házában. De mindezt bepótolhatod később, mert újrakezdheted az egészet, ha már végigvitted mindegyik lánnyal. Ekkor megmaradnak a felvett tárgyaid, plusz a térképet is használhatod
    A farkast is elkerülheted-figyelj a zenére.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Én már befejeztem egyszer a játékot. Előtte nem is akartam elolvasni semmi értekezést a játékkal (vagy inkább alkotással) kapcsolatban. Ahogy most elnézem, elég sok elképzelés született arra nézve, mi is történt valójában. És szerintem ez volt a készítők célja. Mert szándékosan olyanra alakították a történetet, hogy sok kérdést nyitva hagytak. A képi utalások is pont ezért homályosak. És ez jó. Mindenki kialakíthatja a saját történetét, csak a képzelőerejét kell használnia. Úgyhogy én nem csalódtam. Egyedül a sok bolyongás miatt néha, mikor a tárgyakat keresgéltem. De arra meg ott van az a módszer, hogy hazaviszi az ember a lánykát és újra őt választva felszed néhány virágot.
    Nekem több változatom is van a történet alakulásáról. A legszolidabb az, hogy semmi különös nem történt. Egyszerűen a lányok belefeledkeztek valamibe. Robin a játékba a vérfarkassal (aki ember, esetleg kutya), Rose a csónakázásba, Ginger sokáig kergetőzött a másik lánnyal, Ruby pasizott, Carmen dettó, Scarlet meg elmerült a zeneművészetben. Majd ezek után mire feleszméltek, már elszállt az idő. Szégyellik magukat, hogy nem a nagyihoz mentek először, már rég ott kellene lenniük. (A hivatalos oldalon leírtak szerint gyakran jártak a nagyijukhoz, már évek óta.) Ennyi. Aztán mindenki hazaér, lehet újra menni a házikóhoz.
    Persze az ellenkezője is nagyon valószínűsíthető-hogy mind meghalnak. Vagy megölik őket-bár ez nekem nem „szimpatikus” magyarázat. De arra is több variáció lehet, hogyan halnak meg. Robinnál el tudom képzelni, hogy egy kóbor kutyával találkozott, akivel elkezdett játszani-csak később valamiért rosszra fordultak a dolgok. Kóbor, elvadult kutyánál ez előfordulhat. De akár az is lehet, hogy beesett a nyitott sírgödörbe. Rose egyszerűen belefulladt a tóba (a nagyi házában is víz alá kerülünk). Ginger pedig játék közben-látszik, hogy nem törődik a veszéllyel-valami szögesdrótos helyre beesett. Ott a régi, bedeszkázott bunker. Ideális hely felfedezésre és balesetre. Ruby meg elment kocsikázni a hapsijával és balesetet szenvedett. Erre megint csak a nagymama házában látottakból következtetek. Egyszer ott a füstölgő autó, plusz motorzúgás, majd a végén Ruby szilánkokra tört képe. Ezzel kapcsolatban még az is eszembe jutott, hogy Ruby talán a múltjával szembesül. Akár a balest miatt is a lábán lehet az a tartószerkezet. Carmennél nem tudok másra következtetni, csak hogy megölték. Vagy egyszerűen lelépett a favágóval. :-) Scarletnél is valami hasonlót gondolok. Csak ott nővel lépett le. Van olyan megjegyzése, hogy a férfiak undorítóak.
    Ezek még mindig nagyon földhöz ragadt elképzelések. Ott van még az a változat is, hogy ezek csak metaforák. Akkor aztán elrugaszkodhat a fantáziánk. Ezekből nekem a legkorrektebbnek az tűnik, hogy mindegyik lánynak saját hibájával, kell szembenéznie. Vagy még az is elképzelhető, hogy egy fordulópont, törés keletkezik az életükben, ami nagyon megrázza őket. Pl. Scarlet végre összejön egy pasival (favágó), szüzességét is elveszti, de nem úgy, ahogy azt elképzelte. (Erről a hölgyek talán többet tudnának mondani). Vagy hogy mondjuk Robin elkeveredik és éjszaka kóborol az erdőben (teliholdas képek a nagyinál)
    A többiek találgatását nem akarom idézni,. Szerintem mindegyik elképzelhető-akár a fehér ruhás lány-jézus párhuzam is. Mint már fentebb írtam, pont ez a jó, hogy mindent homályosan hagytak a készítők. Így látszik, milyen jó a fantáziánk ;-)
    Mellesleg érdemes kétszer elmenni a nagymutter házába. Egyszer akkor, mikor megvan az összes tárgy, ami a szobák kinyitásához kell, másodszor meg ugye kötelező :-) Mert pl. Scarletnél a vízben álló facsonk még teljes fa, mielőtt találkoznánk a farkassal.
    Aztán ott vannak az urnák (vagy legalább is arra hasonlítanak). Már nem is emlékszem, melyik tárgy felvételekor jelennek meg. De ha minden igaz 6 van belőle…
    Ami még feltűnt, hogy a nagyi ágya feletti képen mindig csak az aktuális leányzó képe van fent. Ez beleillik abba a verzióba, hogy végeredményben egy lány van, különböző életkorban, különböző felfogással és világnézettel. Ez se rossz 
    A fehér ruhás lányt viszont nem tudom hova tenni. A favágó lányának tűnik.
    Amit még olvastam máshol: hogy a rangok és a 144 virág csak azért van benne, hogy húzza a játékos agyát :-) Én mondjuk azt vettem észre az összes virág felvétele után, hogy az erdei lányka pontos helye megjelenik a képernyő szélén (nem csak az a fehér paszmat).


    Hát ennyi jutott eszembe. Egyszer még tuti végigviszem a lányokat az úton – csak hogy stílszerű legyek ;-)