-
#50293
A magyarítás működik minden verzióval - és a legújabb Patch-csel sincs gondja.
A "hogy számolja hogy melyik csapat nyer" kérdésre a válaszod:
Rush (Lerohanás):
A támadó csapatnak elpusztítania, a védő csapatnak értelemszerűen megvédenie kell a Single Player-ből ismert M-COM állomásokat [nagy láda, számítógép konzollal].
A Védő csapatnak végtelen számú ún. újraszületési ticketje van [azaz, nekik nem fogy el az idejük], míg a Támadó csapatnak az aktuális szerver beállításaitól függően változó számú ticketje [mondjuk úgy ideje] van - átlagban 50-1000.
Egy M-COM állomás elpusztítható C4-töltetek ráhelyezésével [számos szerveren tiltják, és kirúgnak miatta az éppen aktív adminok], valamint fegyverekkel - a DICE "nagyszerű" (és bizonyára beszívott) játéktervezői általában rombolható épületekbe helyezték a pályák nagy részén ezeket, így gyakorlatilag tankokkal, és helikopterekkel, valamint Mortar Strike (Mozsárágyú csapás) segítségével a támadók rádöntik az épületet = azonnal megsemmisül.
A meccs akkor ér véget, amikor az aktuális kör minden M-COM állomása elpusztításra került, vagy a Védők elég ideig feltartották a Támadókat, és azok kifutottak az időből[/u].
A fel nem tett kérdésedre a válasz: az "idő múlását" a bal alsó sarokban lévő minitérkép felett láthatod az "AM." vagy az "OR." rövidítés mellett - éppen melyik a támadó.
[b]Conquest (Hódítás)
Két csapat játszik egymás ellen, és cél a zászlók elfoglalása, és azok másik csapattól való megvédése - mindaddig míg a másik csapat "ki nem fut az időből" (lásd fentebb).
Minden ellenség megölésével csökkentheted a rendelkezésükre álló ticket számot (tehát gyorsabban fogy az "idejük"), miközben ez a fogyás azzal is növelhető, hogy a zászlók több mint felét a csapatod uralja a pályán.
Az a csapat veszít, amelyik kifut a ticketjeinek számából.
Squad Rush (Osztag Lerohanás)
Csak két osztag játszik egymás ellen 1 vagy 2 M-COM megvédése/támadása érdekében. A szabályokat lásd fentebb.
Squad Deathmatch (Osztag Deathmatch)
Szerintem, ezt nem kell részleteznem - az az osztag nyer, amelyik a szerveren elérendő célként kitűzött pontszámot (öreg FPS-játékosoknak: fragek) előbb eléri.
Remélem, segítettem.