• Gab0523
    #54823
    Te tényleg csak nézed. :p Majd egyszer ülj bele egy versenyautóba...
    Önmagában, ha egy verdát leültetsz, alap, hogy a dőlésszög megváltozik. Nincs kivétel, kénytelen, kivéve akkor, ha beletolnak a verdába speciálisan függőleges alapra kialakított tengelyeket, de ez nem szokás, mert így sem anyagilag nem érné meg, sem látvány terén. És igen, versenyeken is igaz; Az F1-esek is nagyobb ívet fognak, ha lejjebb vannak ültetve, csak éppen, azok forma autók, amiknél az első és hátsó szárnyak segítségével lehet ezt korrigálni.
    DTM: Gondolt át, mekkora szárnyaik vannak, és mennyivel szélesebbek,mint egy utcai verda.
    GT? Csak keresgélj YouTube-on... Az utcai Corvette-ek kanyaríve sokkal kisebb, mint a GT-ké. csak éppen, a GT-k esetében megint ott vannak a szárnyak, valamint egy nem utcára szánt szervó-rendszer, aminek hála a kanyarodás közben a kerekek szöge függőlegesen is változik kicsit.