• balage187
    #55
    Nem rossz, de kinek eri ez meg? A legtobb ember naponta nem tesz meg akkora tavolsagot, hogy megerje repulni, ha megis, akkor is varoson belul/vonzaskorzetbol varosba utazik, es ilyen korulmenyek kozott sokszor nincs repter a kiindulo pont es a vegallomas kozott. Van egy-ket kivetel, pl. Los Angeles-ben es kornyeken nagyon sok repter van, ott talan megerhetne, de ez csak egy kivetel, a legtobb varosban es kornyeken nincs erre lehetoseg (mert egyszeruen nincs eleg repter). Nagyobb tavolsagot meg csak az emberek kis resze tesz meg napi rendszereseggel, szoval emiatt nem sokan hasznalnak ezt.

    Masik dolog meg az, hogy minthogy az emberek tobbsege valszeg csak ket repter kozott ingazna rendszeresen, ezert egyszerubb (olcsobb), ha $30,000-bol vesznek ket autot meg egy kis Cessnat. Elindul otthonrol az egyik kocsival a repterre, atszall a masikra a Cessna-val, ott beul a masik kocsiba (amit mindig ott tart) es bemegy a varosba.