Rise of Flight - Flying Circus Volume I
  • RedRiot
    #718
    Légiharcok időtartama? Nagyon változó! Negyedóra körüli nekem is volt már. A Russian Ruletteben mikor egymás után jönnek a gépek egyre már egyre rövidebb idő elég egy-egy killhez, de a generátorral készített harcok már sokkal nehezebbek.

    Nem tudom írtam-e már, de ha nem 500 méteren van az összecsapás, hanem kicsit magasabban, az AI sokkal offenzívebb, jobban támad, ha pedig nem egyedül van, egész ügyesen taktikáznak. Volt már hogy az egyik vadász elkezdett süllyedni, én utána. Utána szűk fordulókkal lecsökkentette a sebességet. Ezután jött egy másik vadász, magasból, nagy sebességgel, én pedig ott voltam energiahátrányban. Le is szedtek az égről ahogy kell!

    A Russian Rulettben inkább védekező módon repülnek.

    Ügyesebb, emberszerűbb az AI mint az Il2-ben, bár a "ha a parancsnok lezuhan én utánazuhanok" dolgot azért ki kéne javítani... Bár lehet hogy ez a barkács Mission Generator hibája.

    Nagyon örülök, hogy rendes AI-t programoztak a játékba. Ma elég divatos ezt a részt összecsapni, hanyagolni, és benyögni hogy a játék elsősorban multiplayer. :/