• Chriss745
    #70
    Hát, IT mérnök létemre én sem nem szívesen dolgoznék vasárnap délben a központban. Főleg, hogy évente van 1-2 eset, hogy be kell avatkozni komolyabban. Aki már dolgozott ilyen helyen (én is most ilyen helyen dolgozom), tudja hogy mennek a dolgok.
    Van a level 1 support, aki figyeli a hálózatot. Ő az aki bruttó 80-ért dolgozik, és monitoroz mindent 24/7-ben. Aztán van a level 2 support, akit felhív ilyen esetben a level 1. Ők általában már csak 2 műszakban dolgoznak, és vasárnap délben a büfében ülnek. Gondolom Level 2 megkapta a problémát, és mivel Level 3 nem dolgozik vasárnap (ő a mérnök), nekiállt megcsinálni ő a munkát. Ő tudta, hogy nem tudja megcsinálni a melót, de a főnöke mondta, hogy ő jó munkás, és csinálja csak meg. "Hogy gondolod, ilyenért nem fogom behívni a Level 3-at, fizessek neki 300% túlórát? Csináld csak meg fiam!" Elcseszte, van ilyen. Bejött Level 3 és 2 óra alatt helyrerakta a dolgot. T-COM fizet 100 millát kötbérnek a kiesések miatt, ahelyett hogy kifizette volna a 3 óra túlórát, max 20.000 forintot a mérnöknek aki otthonról megcsinálta volna 5 perc alatt a configot.

    Ennyi. Ez Magyarország.