• Maximus4
    #3701
    A történet folytatódik.

    Múlt héten tönkre ment a töltőm.Garanciás papíron hozzám legközelebb lévő hivatalos Lenovo szervízbe bevittem és egy végtelenül lepusztult üzlet és totál dilettáns "eladók" fogadtak.Folyamatosan érkeztek az üzletbe vásárlók és egyetlen nő próbált kiszolgálni egyszerre két embert.Másfél óra szarakodás után kiderítette,hogy tényleg hibás a töltőm.Hozott másikat,kipróbáltuk és minden rendben volt.
    Gondoltam én naívan,hogy akkor megkapom,mivel a rosszat elküldik a Lenovónak,de nem így történt.Ha szerencsém van három nap múlva mehetek az újért.Na most ez múlt hét szerdán volt és azóta sem történt semmi.Természetesen telefonáltam nekik és azt a választ kaptam,hogy 3 hét,1 hónap múlva talán lesz valami belőle.Hozzáteszem,érdeklődtem,hogy a szoftverfrissítés,hogy zajlana le,mivel megállapították nekem,hogy hibás.Azt a választ kaptam,bármit ráraknak 10ezer körüli pénz befizetése után!Hiába mondtam,hogy pár hónapos a noti,az őket nem érdekli.Megint beszéltem egy t-mobile szervízzel is és szerintük azt a szakszervízt messziről kerüljem el,de ha fölrakok xp-t és nem jó,akkor azt ők megcsinálják nekem.De ha az eredeti Win7 starter van fönn azzal nem tudnak mit kezdeniKi a rák érti ezt!

    Erre már egyszerűen nem tudok mit mondani.Ennyire szánalmas,sz@r egy társaságot mint ez a t-mobile még nem láttam!Már gondolkodtam,hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok,de kár az időt pazarolni rájuk!
    Remélem sok embernek elvettem a kedvét ezzel,hogy a jövőben bármi közük is legyen ehhez a tetves társasághoz!

    (Bocs mindenkitől,de ki kellett adni magamból).