Square-Enix jRPG-sRPG (konzol verziók)
  • Sir Quno Jedi
    #9
    A harc speciális, szokni kell:

    A csapatunk leader-ekből (ők a hőseink, lehetnek nevesített főszereplők, de fogadhatunk a guild-ekben saját hősöket is, sőt spéci guild-ekben, meg quest-ek után spéci hősöket is és fejlődésünk függvényében egyre durvábbakat ad be a gép) és katonákból áll (akiket az anyavárosunkban bérelhetünk fel).

    Hőseink és katonáik max. létszáma és a harcban bevethető max. létszámuk is korlátozott, ami folyamatosan nő a sztori bizonyos pontjain.

    A csapatainkat union-okba kell osztanunk, ami áll egy spéci választott formációból, legalább egy leader-ből és katonákból. Egy union 1-5 fős lehet és folyamatosan bővül, hogy hány union-unk lehet (sztori szerint).

    A formációkban a különböző helyek különböző előnyökkel és hátrányokal járnak (plusz erő elől, védelem oldalt, mágikus potenciál hátul) stb.), ergó egy-egy ősi elveszett formáció igen hatásos tud lenni bizonyos szörnyek ellen, avagy bizonyos spéci helyzetben. Formációkat is quest-ekben, avagy sztoriban tanulhatunk/találhatunk.

    Az union egyetlen entitásként kezelendő, közös HP poolból élnek (bár külön-külön is ki lehet őket nyírni) és egymás gyengeségét tudjuk orvosolni egy-egy jó formációval és jól egymás mellé válogatott karikkal.

    A nevesített főszereplők jöhetnek-mehetnek, ergó kicsit kockázatos rájuk építeni a taktikánkat, viszont erősek, mint a bivaly és egyediek. Igaz vannak különböző quest sorpzatok után felvehető mercenary-k amik között vannak hasonlóan kidolgozott egyedi karik is.