• T2k
    #48
    Maga a cikk kreténségek tömkelegéből áll. Aszongya:

    "de a tömegtermeléshez még több évi fejlesztésre és sok százmillió dollárra van szükség" Ja persze, kár, hogy a tömegtermelés már jó negyed éve folyik.

    "A ma még csak tulajdonképpen a "koncepció autó" szintjén álló jármű ára ugyanis meglehetősen borsos: 109 ezer dollár (22,4 millió forint)." Azért koncepció, mert sorozatban gyártják, vagy azért megy 109 ezer dolcsi? Egyik nagyobb baromság mint a másik. Aki ezt leírta 100 év kukoricára térdepelést érdemelne.

    "A teljesen elektromos hajtású autó technológiája ma még annyira kiforratlan, hogy a fejlesztés további hosszú éveket követel." Faszság a köbön. A kocsi kifejlesztése már befejeződött. Pont ezért is megy a sorozatgyártás.

    "A Tesla bevallja, hogy még a szövetségi segéllyel sem tudná az igényelt ütemben befejezni a kocsi kifejlesztését, mivel a hajtáslánc legfontosabb eleme, a jelenleg csaknem féltonnás lítium-ion akkumulátor nem eléggé fejlett." A Tesla ilyet soha nem vallott be, ámde az ellenkezőjét igen. Ennek a hajtáslánca a jelenlegi legfejlettebb az összes kapható jármű közül. Semmi még csak meg sem közelíti pl. az energiahatékonysági értékeit. Nem a lítium akkumulátor a fél tonnás hanem az ESS, a több mint 6000 cella csak egy része annak. Az alkalmazott cellák energiasűrűsége pedig az egyik legnagyobb amit egyáltalán kapni lehet.
    Nem tudom ki költötte ezeket az ökörségeket, de egy biztos, egy idióta volt.